skittloran Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Hejsan! Har redan slagit till på deras erbjudande: - 3 tidningar - poker office - dvdn pokerskola 99 kr för hela paketet. Är det något som tillkommer i avgifter? Känns som ett rätt schysst erbjudande annars? Tack o hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tokmas Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Såg det där erbjudandet jag med för ett tag sen men efter att ha kollat lite noggrannare så såg jag att poker office verionen bara fungerar i några veckor och sen måste man köpa hela för att det ska fortsätta funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
caam Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Japp så är det, bara en testversion och det kan man ju ladda ner gratis från PO hemsida ändå, dessutom är dvdn kass*tycker jag* men 33kr per tidning gör det ju till ett ok erbjudande ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellepedal Postad 15 November , 2006 Rapport Share Postad 15 November , 2006 Jag signade oxå upp på det erbjudandet förut, men jag fivk inte ens lappen med länken till nerladdningen till testversionen av pokerOffice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts