cluelessrookie Postad 6 December , 2006 Rapport Share Postad 6 December , 2006 Jag ber innerligt och ärligt om ursäkt om jag har brutit mot någon regel på forumet - skriven sådan eller oskriven - det var icke min mening. Ber även om ursäkt om jag på något sätt har fått dig att spendera tid i onödan på att läsa mitt inlägg och kommentera det. Jag är tyvärr van att det är ok att svara även på gamla inlägg utan att svaret behöver vara av något speciell kvalificerande verkshöjd för att det skall anses vara tillåtet. Jag sitter själv som moderator på stora svenska bilforum där jag tyvärr är van en tämligen fri atmosfär vad gäller att svara på inlägg. Jag ber också om att du har överseende med att vi i den äldre generationen - jag är snart 50 - inte hänger med riktigt ibland i vad som anses inne och ute i alla forum vi gästar. Mvh Cluelessrookie Tack för att du bumpar en två veckor gammal tråd för att berätta det, cluelessrookie. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stalmannen Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 Bara en liten reflektion.... Gillar inte MAN SKA ALDRIG i pokerannalyser... Tex:man ska aldrig limpa med KK... man ska aldrig slowspela AA... Naturligtvis kan man det mesta i poker även om det finns alternativ som Oftast är bäst.... Ni som läser detta forum fattar nog detta ville bara "skriva av" mig detta då jag hör det ofta... Bombapott Näst sjukaste inlägg ja sett på pf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 5 Februari , 2007 Rapport Share Postad 5 Februari , 2007 eller..man ska aldrig calla all-in med 22 på brädan 44442 . krävs endel för att sätta splitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts