zeback Postad 30 Januari , 2005 Rapport Postad 30 Januari , 2005 Tjo! Tänkte ta och köpa mig ett nytt datorbord. Bor i Göteborg och undrar om någon har bra tips på affärer med snygga datorbord ? Gärna affärer med hemsidor, så man kan kika på nätet lite. Är väl främst ute efter ett hörn-datorbord. * RP - QoS * Citera
ayecappy Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Åk ut till ikea i kållered, kolla deras hemsida först men fördelen är ju att du kan provsitta vid borden som dessutom är utrustade med en dator replika. Snygga vet jag inte om de är men det finns ett par riktigt funktionella bord, gillar de där hörnborden som är riktigt stora. Se till att bordsbenen på bordet inte sitter avigt till, de kan ställa till det om de är dåligt placerade. Sen kan du ju provsitta vid borden med ganska många olika sorters stolar som står utställda där så bara välja den som är likast den du har hemma om du känner för det. Citera
ayecappy Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 bah, påminn mig o kolla datum innan jag svarar på trådar Citera
Illuminated Postad 13 Mars , 2005 Rapport Postad 13 Mars , 2005 Jag hade ett av dom stora hörnborden från Ikea, kan rekomendera dom, dom är gedigna & stabila, ser faktist inte illa ut heller. Tråkigt nog hade jag inte plats för det när jag flyttade. Citera
Recommended Posts