ltdrichard Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Nyss hade jag ? där _ ska vara. Men komma är utbytt till punkt på nummer delen av tangentbordet. Dessa saker leder till katastrof när jag spelar poker! Plz anyone Citera
SouthEast Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Ändrat språk på tangentbordet kanske? Citera
Ost Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Låter som att du kör med amerikansk tangentbordslayout. Kommatecknet sitter bredvid M som i den svenska layouten. Använd den tangenten och tänk på vilka knappar du trycker på, eller byt till svensk layout. Har du Windows XP så går du in i Kontrollpanelen->(Datum, tid språk...)->Nationella inställningar->Språk->Information och grejar. Om det bara händer i pokerklienten är det däremot pokerklientens fel (tomteprogrammerare som inte tänker på att folk i andra länder har andra tangentbordsinställningar), och bara att gilla läget och lära sig tygla den. Å andra sidan borde då decimalpunkt vara standard där och funka utmärkt. Ett förtydligande vore med andra ord på sin plats. Citera
heltenkelt Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Min mus bytte precis plats med tangentbordet. Tror ni det var lätt & skriva ngt drygt här då, eller? Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Ett lite enklare sätt att byta språk i XP är annars att trycka ctrl+shift. Citera
Trolldeg Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Ett lite enklare sätt att byta språk i XP är annars att trycka alt+shift. Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Alt+shift funkar åtminstone inte här. Det gör däremot ctrl+shift. Citera
kfluffie Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Alt+shift funkar åtminstone inte här. Det gör däremot ctrl+shift. Men din dator är troligtvis körd också! Det är så i Dublin! Alt+shift funkar här! Sedan så kan du ta bort Engelska helt och håller för att Engelska inte ska råka ploppa upp igen! MVH //KF Citera
Recommended Posts