Gå till innehåll

PRG: Allt om Poker Replayer


pixit

Recommended Posts

Poker Replayer

 

Jag har lagt ut ett program, Poker Replayer, som kan laddas ner från http://www.pokerreplayer.com

 

Som namnet antyder spelar programmet upp hand history-filer från olika pokerrum. Det går både att spela upp automatiskt och stega sig framåt och bakåt. Programmet är helt gratis (jag kanske ändrar mig om ett halvår spå den punkten så passa på att ladda ner nu). Poker Replayer klarar av Texas Hold'em. Även visst stöd för Omaha och Omaha hi/low men den delen är ej helt avlusad ännu.

 

Poker Replayer stöder följande sajter:

- PartyPoker,EmpirePoker

- PokerStars

- Cryptologic: (Interpoker,Caribbean Sun Poker,Ritz Club London,Poker Plex,Littlewoods Poker,William Hill Poker)

- B2B: (24Poker,Martins Poker,Potraiser,Redbet m.fl)

- Svenska Spel

 

För att köra Poker Replayer så krävs att du har Windows XP med .net framework 2

Alla nyare Windowsdatorer har det men har du en äldre dator så får du uppgradera den via Windows update först, det är gratis.

 

Alla kommentarer, åsikter, ris o ros är välkommet. Enklast postas dom på denna tråd men det går även att e-posta mej på mikael@mediagrafix.se

 

Rapporter om buggar emotages mycket tacksamt. Om du har problem att spela upp en viss hand så skicka gärna den handen till mej så fixar jag det.

 

Jag tänker att utöka stödet för fler sajter och olika typer av poker. Dock skulle det vara bra med lite hjälp där. Om någon har loggfiler från andra sajter eller har loggfiler med annat än Texas Hold'em så e-posta dem gärna till mej. Jag behöver hand history över minst ett par hundra händer så jag kan testköra det ordentligt.

 

Programmet kan lätt tas bort från kontrollpanelen "Lägg till/ta bort program"

 

/Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...