Raimo Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Hur känns det att vinna en all-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CatEatDog Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag har på senaste tiden börjat förlora allt fler all ins där jag är favorit och jag undrar därför vad ni har för att just pokergudarna ska välja just er som vinnare? Själv brukar jag alltid skrika det kort jag vill ska komma eller om inte det brukar funka brukar jag skrika det kort jag inte vill ska komma. Brukar ta en klunk cola innan jag går all in, det brukar ofta ge lite extra tur fast dessvärre måste jag ha ett colaglas vid datorn och det börjar sätta sig lite på hullet. Trycka all in sen direkt rebuy knapp och fyll på fullt ! ....ibland hinner då sajten märka att denna killen är en bra kund och han ska vi belöna - men rebya snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CatEatDog Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Hur känns det att vinna en all-in? MOHAHAHA - typ som när man är nyförälskad och det ska till.... EDIT: sen när man varit med i några år så är det inte så jäkla spännande längre, man vet hur ostmackan smakar typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plupp Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 armhävningar funkar alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Håller andan... Smurfvarning om det är långsamma eller många jäklar som förväntas syna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Om jag hamnar all in så drar jag fort ner laptopskärmen, och efter ca 30 sek smyger jag sakta, sakta upp den för att se om det står "You finished in xxxx place." eller om jag ser min markerstabel ökat markant! Alltid lika spännande. Bättre att bara slå ihop datorn och gå och lägga sig. Sen se dagen efter om man vann eller inte. Så slipper man att tilta om man förlorar också. (Funkar dock inte lika bra på turneringar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 "dagens" roligaste tråd... hade dock varit ÄNNU roligare tråd om Richthofen hade skapat den han är numera min idol! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL tillbaks till topic så brukar jag: klicka all in, och sen klämma ihop händerna var för sig allt vad jag orkar och spänna ihop käken tills tänderna börjar gnissla... alternativt gå o hämta en kopp kaffe till, för att försöka behålla lugnet, men på tillbakavägen bli så exalterad att jag spiller ut halva kaffekoppen på golvet, kastar mig ner i datorstolen och trycker upp nyllet 2cm från skärmen och iaktar resultatet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Att leka med sig själv brukar föra tur med sig. Funkar även live även om det känns lite ovant och pinsamt de första gångerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Jag öppnar MSN och min mobiltelefon för att genast hitta lite offer som jag kan berätta för om DEN ÄCKLIGA SYNFITTAN som synade min nötbluff. http://www.synfittforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Lägger mig och blundar i sängen som står bakom datorn (Om de är stor all in) Annars blundar jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 "dagens" roligaste tråd... hade dock varit ÄNNU roligare tråd om Richthofen hade skapat den han är numera min idol! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Den här tråden får mig osökt att tänka på min (kanske) all time favorittråd på Pokerforum.nu om vad man kan göra EFTER http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4526 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Ligger jag efter så tar jag tag i skärmen och skriker på ett av de korten som funkar(en metod jag och några kompisar tagit fram, funkar faktiskt, ibland). E jag före så e de bara att skrika på korten som inte får komma.. Typ INGEN HJÄRTER 9!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
personalities Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Jag viskar "banjo" med ljus röst ett antal gånger tills jag vet om jag vunnit eller ej. Oavsett om resultatet är positivt har jag som regel att skrika "banjo" baklänges, alltså "ojnab" så högt jag kan i två minuter. Det ger tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemongirl Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 ...man är ju inte något i närheten av de unika egenheter andra verkar ha... Men i början ropade jag alla klassiker som -KOM IGEN!! eller -Håll Eller -STÅ FÖR FAN Men på senare tid ropar jag innan jag ens sett flop -klart den inte ska hålla...... Sedan skakar jag på huvudet hela vägen till rivern... Vad jag inte förstått däremot med många av mina vänner, är hur en flopp kan ge segerjubel. Om jag någonsin skulle ta ut segern på flopp, är det enkelt för att den andre skulle ha 0 outs. Framför allt livespel är det märkligt hur mina QQ, möter AK, och K eller A kommer på flopp... hur de skriker YES, de knyter näven och skakar lite på den i brösthöjd medan de pressar ihop sina läppa, och utbrister något poetiskt som... - Det är så det ska se ut.... Men sedan fullständigt slår med båda handflatorna rakt ner i bordet så i princip samtliga markerstaplar liknar det lutande tornet i Pisa när Q dimper ner på Riv, eller hur esset gav mig running stege... och utbrister -Klart den ska komma... eventuellt kommer den eviga ramsan något inte kan vara sant, trots att det är sant..... Hur kan man känna sig som en vinnare när man är favorit..??? Jag lider jämt av pokerius utdrageriousos vilket på svenksa kan förklaras med något i still med utdragningshypokondriker (ganska hyfsat långt ord) Kan det komma så kan det... även om flop 883 ser bra ut med mina 88, och jag stirrar in i fi KK... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts