tetris Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Någon annan än jag som testat/kör brun utan sol? Jag själv smorde in mig igår och jäklar vad det har gett schyst resultat, nästan som the real deal. hej å gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hansolo Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 haha de e inte lätt å skapa intressanta trådar när man är full, de vet ja lycka till med spelet å brunandet! (nej ja är inte nykter) //hansolo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag är semirutinerad på det där med brun utan sol. Orka gå å sola liksom, när man lika gärna kan smörja in sig innan man går å lägger sig exempelvis på torsdagkvällen för att ha en skön tan över helgen. Varnar dock för sprejversionen, som iofs ger en jääävla färg, men med vilken man kan få en ganska ojämn tan om man inte lägger ner en helvetes massa tid. *Inväntar kommentarer om min manlighet * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 *Inväntar kommentarer om min manlighet * "Thats not the word we use, it's buttieboy!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 *Inväntar kommentarer om min manlighet * Det omanligaste är nog användandet av ordet "tan". Själv inväntar jag att Myssion hoppar in i trådet och säger något om att det ju på svenska heter "tän". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thestonk Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Själv föredrar jag originalet, brun utan tvål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 *Inväntar kommentarer om min manlighet * Det omanligaste är nog användandet av ordet "tan". Jag är beredd att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Själv föredrar jag originalet, brun utan tvål. hehe... Brukar funka bera har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 14 November , 2006 Rapport Share Postad 14 November , 2006 Min bror testade morsans "brun-utan-sol"-lotion, och det blev relativt bra. Även om han såg lite morotsgul ut i ansiktet Men om man gör det varje dag, i en vecka. Så kanske man kan urskilja ett bättre resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts