skribenten Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 HU NU!! Kom in å kolla ni som e vaknaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 De gick ju vägen de här Låg i topp hela turneringen, inga problem förutom när jag blev bad beatad med JJ mot 55, men de löste ju sig och i slutet så var de egentligen bara en tidsfråga, inte så svårt att sitta med 450 k, när de andra har 50 k.. Fick inkasserat 1795$ iaf! Och det är ja nöjd med, med 380 pers startande och betalade 20+2 dollar. Gonatt och lycka till på er alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 snyggt jobbat skribenten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skribenten Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Man tackar så mycket för railandet! Vinn nu din med så är vi 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 grattis skribenten. och har du ens spelat nån hand ännu? Jag menar förrutom preflop stealat blinsden (sen pausen) EDIT: I samma sekund jag skrev det så hamnar du all in o vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 grattis skribenten. och har du ens spelat nån hand ännu? Jag menar förrutom preflop stealat blinsden (sen pausen) haha njaa.. gick väl från 60 till 100 med steals.. nu 100 -> 200 med QQ mot AJ. Weeehoo!! 2 av 11 EDIT; finalbord nu 3 av 9. Första plats ger 14k.. de vore ju skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 synd där, bra spelat, att du orkar vara så tajt så länge Nu äre kojs som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 ahhhh full tilt!!!!! förlora AK när 85 pushar på knappen... Klonkar upp mig igen o åkte sen som sexa med AQ mot TT. 3k typ.. men faaaan oxå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 TILT! TILT!! TILT!!!! Tror jag lugnat mig en aning. Fördrev en stund i WoW, nu känns det lite bättre. Du låg väl rätt hyfsat till på ss sist jag kikade...? Jo, men förlorade an all-in preflop mot nån fyllskalle med mina QQ mot hans monster T4.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 glömde nämna finalbordet i 5k Guaranteed på B2B....blev 2:a iallafall, var spännande HU som ni missade! men faan... här ska man skriva medans matchen pågår inte efter det Kan även tipsa alla railbirders om att Bikern e kvar i €5k Guarentee på b2b, 4/11. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Roligaste och mest intressanta forumtråden jag läst/skrivit i på väldigt länge, grattis alla som vann pengar. Bra lirat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Och det är ju nu tråden börjar på riktigt! Med alla fina söndagsturrar Jag ska spela $125k på Prima, nickar Thorn- Lycka till alla, jag lär komma in här senare och dela med mig om vad som händer/har hänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jag ska spela $125k på Prima, nickar Thorn- I'll be there! Nickar vetiver på Primanätverket så du vet vem det är som hojtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 glömde nämna finalbordet i 5k Guaranteed på B2B....blev 2:a iallafall, var spännande HU som ni missade! men faan... här ska man skriva medans matchen pågår inte efter det Kan även tipsa alla railbirders om att Bikern e kvar i €5k Guarentee på b2b, 4/11. Såg inte själv att du skrivit det heller....men tack då fanns det ju där! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Lycka till nu alla som skall köra de stora Söndags turrarna, må klonken vara med er... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Troligtvis bara stars millen ikväll. Nickar bodinarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Kommer att spela Party, Stars, Bodog, CPC sattar. Tips på fler bra? Håller tummarna för att mitt internet inte bryter ihop för då bryter jag ihop. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Kommer att spela Party, Stars, Bodog, CPC sattar. Du får nog vara något mer specifik om du vill ha en räjlbörd vid din sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Kommer att spela Party, Stars, Bodog, CPC sattar. Du får nog vara något mer specifik om du vill ha en räjlbörd vid din sida. OK . ebisumaru87 på party, ebisumaru på resten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 CPC sattar, var, när o hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Spelar på Party, tripplade upp i tredje handen med K Q mot K 4 och Q T med floppen K Q T gamersdaily nickar jag såklart. Klockan är 02:00 så jag är snortrött här i Singapore Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 CPC sattar, var, när o hur? Interpoker/Willhill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Ute ur party. Förlorade först två halvstora potter mot en idiot som rivrar mig två gånger. Sen spelar jag KK uselt och förlorar en ganska stor pott. Har 2,5K kvar när jag synar en raise pre med TT. Raisar all in på floppen 966, 88 blixtsynar 8 på turn. Mitt internet bråkar hela tiden så jag spelar bara MPP kvalet till CPC. Hoppas det funkar till senare så jag vågar spela Stars och Bodog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Jahaja..då så: 19.30 Expekt 25k garanti 21.00 Laddies 70k garanti 21.30 Prima 125k garanti Sen blir det antingen b2b:s eller betfairs också, ska kolla om det blir värde i nån av dom först. Nickar "Coxxa" i alla ovanstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2006 .. såg precis på Full Tilts annonsering att jag ska få 200 spänn till som plåster på såret för att jag bustade Aaron Bartley igår. Dyker de pengarna upp innan FTOPS #2 så lirar jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts