Gå till innehåll

Helgens rejlbööörd 11-12 / 11


jm_j

Recommended Posts

  • Svars 208
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De gick ju vägen de här :) Låg i topp hela turneringen, inga problem förutom när jag blev bad beatad med JJ mot 55, men de löste ju sig och i slutet så var de egentligen bara en tidsfråga, inte så svårt att sitta med 450 k, när de andra har 50 k..

Fick inkasserat 1795$ iaf! Och det är ja nöjd med, med 380 pers startande och betalade 20+2 dollar.

 

Gonatt och lycka till på er alla! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

grattis skribenten.

 

och -_- har du ens spelat nån hand ännu? Jag menar förrutom preflop stealat blinsden (sen pausen)

 

haha njaa.. gick väl från 60 till 100 med steals.. nu 100 -> 200 med QQ mot AJ. Weeehoo!!

 

2 av 11

 

EDIT; finalbord nu 3 av 9. Första plats ger 14k.. de vore ju skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

glömde nämna finalbordet i 5k Guaranteed på B2B....blev 2:a iallafall, var spännande HU som ni missade! :D

 

men faan... här ska man skriva medans matchen pågår inte efter det :)

 

Kan även tipsa alla railbirders om att Bikern e kvar i €5k Guarentee på b2b, 4/11.

 

:D

 

Såg inte själv att du skrivit det heller....men tack då fanns det ju där! =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ute ur party. Förlorade först två halvstora potter mot en idiot som rivrar mig två gånger. Sen spelar jag KK uselt och förlorar en ganska stor pott. Har 2,5K kvar när jag synar en raise pre med TT. Raisar

all in på floppen 966, 88 blixtsynar 8 på turn. Mitt internet bråkar hela tiden så jag spelar bara MPP kvalet till CPC. Hoppas det funkar till senare så jag vågar spela Stars och Bodog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...