jm_j Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Kladda på om ni spelar en stor turnering eller en annan som kan vara intressant att raila på. Ska själv nog bara lira FTOPS #1 idag och eventuellt FTOPS #2 imorgon. De är på Full Tilt. Det är en fördel att skriva sin nick om ni vill ha påhejning av andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Spelar frirullen på Prima 23:00 <--- nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swedish-Hero Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Spelar frirullen på Prima 23:00<--- nick Vilken site? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 Spelar frirullen på Prima 23:00<--- nick Kan påpekas att följande turnering visas på SkyTV och på nätet i adressen: http://www.pokernightlive.co.uk . Alltså en utmärkt tillfälle för alla raildbirds att bli förlöjligad offentligt av resten av världen. Turneringen är en freeroll med $35000 i priser och max 200 inbjudna deltagare. Inbjudna har på något vis varit aktiva under "nyckelhänderna" när Prima/Microgaming hade sin 1 miljarder händer promotion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 Spelar frirullen på Prima 23:00<--- nick Vilken site? T.ex Nordicbet eller Unibet. Prima är ett av de större pokernätverken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Spelar FTOPS event 1 (PLO8) ikväll och nickar Sockeboy. Kul med turneringsveckor med varierade spelformer . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Kommer lira Stars imorgon (JessLove) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Kör laddies 30k garanti samt Primas 35k garanti för tillfället, nickar Coxxa på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Kör laddies 30k garanti samt Primas 35k garanti för tillfället, nickar Coxxa på båda. Är inne på laddies och kikar på dig lite. Håller tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Kör laddies 30k garanti samt Primas 35k garanti för tillfället, nickar Coxxa på båda. Är inne på laddies och kikar på dig lite. Håller tummarna. Tack, kan behövas...redan inne med 4 rebuys... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Tack, kan behövas...redan inne med 4 rebuys... Jobbigt oflyt mot den där engelsmannen. Jisses. Prickar sin 9:a på rivern är ju något av en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Tack, kan behövas...redan inne med 4 rebuys... Jobbigt oflyt mot den där engelsmannen. Jisses. Prickar sin 9:a på rivern är ju något av en klassiker. Jo..han är dock en riktigt bra spelare egentligen, Jon Kalmar, vunnit en hel del live. Sen spelar jag väl kanske inte supertight heller direkt... Men vafan...har ju bara lassat in $900 så kan ju fortfarande gå plus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Jo..han är dock en riktigt bra spelare egentligen, Jon Kalmar, vunnit en hel del live. Känns överlag som att det inte direkt är några duvungar som spelar i någon av de två turneringarna, kikade lite på Prima också. Tror det kommer dröja innan jag tar ett steg till de turneringsinköpen. Men vafan...har ju bara lassat in $900 så kan ju fortfarande gå plus Jonä. Allt kan ju förstås hända. Vinner du båda turneringarna så har du väl tillräcklig vinst för att kunna köpa dig en glass eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Blir såååå trött...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 Uga buga... fick stoneman Eric Froehlich flyttat till mitt bord.. Slaskat bort en del men ligger över average. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Oj vad tight mitt bord är . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 Spelar FTOPS event 1 (PLO8) ikväll och nickar Sockeboy. Kul med turneringsveckor med varierade spelformer . Hejar på dig! Skriver om vi skulle råka hamna på samma bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 Oj vad tight mitt bord är . Miit är/var ganska lös... en blev utlagen på 5:e handen... "kämpat" upp mig från 2400 till 5600 edit: nere i 3800 efter att blivit utkonkat på river edit2: Eric tappade halva stacken i den handen så det kunde ha varit värre edit3: lugna gatan nu, Eric tappade resten också till en maniac Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxwell Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Kvalade in till $200k på party imorn. Har en fråga. Måste man spela den lr kan man t.ex få pengarna, eller spela fler mindre turneringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Blir såååå trött...... Synd att jag inte kunde ge dig lite flyt. Lirar du nån mer turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 Vi har ordentlig maniacbetting ala Mats-Irene. Typ ingen bettar jämna belopp längre efter att jag började med det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Coxxa Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Blir såååå trött...... Synd att jag inte kunde ge dig lite flyt. Lirar du nån mer turnering? Inte mkt att göra, tack för supporten. Kör $50 double chance på laddies nu plus lite cashbord på SS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Jag spelar 125K Gtd på prima (betway) imorgon. Behöver allt stöd jag nånsin kan få.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
santiago Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 plus lite cashbord på SS. Tvivlar på att vi spelar på samma nivå på SS men vad nickar du där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2006 Och nu kom Andy Bloch för att förpesta mitt bord... Tur att jag har råd att slåss lite nu igen med mina 7k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts