Jennez Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Pa tiden... Men jag tror tyvarr inte att det kommer att horsammas om inte hela partiet satter upp det pa sin agenda. Citera
XoteR Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Missuppfatar jag artikeln när jag säger att han vill göra poker till ett skicklighets spel? Vill vi verkligen det? Citera
rosen Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 mkt farligt om det klassas som skicklighetsspel. det vill vi absolut inte. tycker vägen att ansöka om licens linande bingolokaler o liknande är mkt bättre. om monopolet försvinner kan det köras livespel lite överallt. kommer ställas en del krav på de som anordnar, men är det ngt dåligt? bort med monopolet samt inför "lotteri"pokerlicenser med krav på godkänd lokal mm Citera
jojje2k Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Varför ska det inte klassas som skicklighetsspel? Citera
eloge38 Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Varför ska det inte klassas som skicklighetsspel? Skatt Citera
pedroo Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Fattas det som skicklighetsspel så är det samma sak som att det klassas som jobb, och är det är då möjligt för staten att kräva skatt på pokervinster... Citera
PokerWiz Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Varför ska det inte klassas som skicklighetsspel? Det handlar ju anda bara om att klonka hardare an FI. No skill. Citera
Recommended Posts