Gå till innehåll

Vill du vinna ca 1,7 miljarder kronor?


Suron

Recommended Posts

Spela då på Euro million lottery. Det går att göra här:

 

http://www.thelotter.com/TheBigList.aspx?short=1&pageId=9

 

Det är bara att slänga in en rad och hoppas på tur. Det enda tveksamma är om man verkligen får slantarna om man vinner då Sverige inte deltar i lotteriet. Typiskt sverige... Det borde dock inte vara några problem att få dem.

 

Jag skall slösa 250 kr på några rader. Det här är min enda chans att bli miljardär. Om än en extremt liten chans. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

May I play the lotteries overseas?

 

A

According to the law in the countries operating the lotteries presented in our site, you may play the lotteries through theLotter.com with no significance to your location of residence. Nevertheless, you are advised to check if this activity is legal according to the law in the jurisdiction you live in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

En sådan chans

 

Pust

 

Vadå pust? Tror du Irländskan som vann över en miljard också säger pust till dem som hoppas på samma tur som hon hade? Chansen är minimal men den finns. Är man inte med så vinner man inte. Jag förlorar hellre 250 kr för en extremt liten chans at vinna 1,7 miljarder än att förlora dem på poker genom en sablars bad beat på rivern... Något som hänt för ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte mer EV att spela roulette x antal gånger istället? Eller köra kvitt eller dubbelt på blackjack? Rent allmänt, vilket spel har högst EV av alla kvitt eller dubbelt-spel?

 

om du ska vinna sådär mkt pengar på detta spel med 250 kr är jag tveksam till att du har bättre odds :D

 

Tror inte jag. Nu vet jag ingenting alls om nämnda lotteri men en kvalificerad gissning är att ungefär hälften återbetalas. Alltså mycket bättre EV i roulette.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte mer EV att spela roulette x antal gånger istället? Eller köra kvitt eller dubbelt på blackjack? Rent allmänt, vilket spel har högst EV av alla kvitt eller dubbelt-spel?

 

om du ska vinna sådär mkt pengar på detta spel med 250 kr är jag tveksam till att du har bättre odds :D

 

Tror inte jag. Nu vet jag ingenting alls om nämnda lotteri men en kvalificerad gissning är att ungefär hälften återbetalas. Alltså mycket bättre EV i roulette.

 

Du lär ju inte hitta ett roulettebord som tar sista bettet på 850 miljoner ändå... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hoho.. de gick ju vinna på den siten :D

 

 

Congratulations ! You have just won US$ 11.67 in the Europe - Euro Millions lottery which you played with us.

 

Om du tänker plocka ut pengarna så får du gärna skriva här om du fick dem. Har läst lite om folk som varnar för sidan tidigare i dag. Fan,. man vet aldrig med dessa nätsidor som erbjuder saker och ting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...