Suron Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Spela då på Euro million lottery. Det går att göra här: http://www.thelotter.com/TheBigList.aspx?short=1&pageId=9 Det är bara att slänga in en rad och hoppas på tur. Det enda tveksamma är om man verkligen får slantarna om man vinner då Sverige inte deltar i lotteriet. Typiskt sverige... Det borde dock inte vara några problem att få dem. Jag skall slösa 250 kr på några rader. Det här är min enda chans att bli miljardär. Om än en extremt liten chans. Citera
Matteprof Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 Det borde dock inte Räcker inte.... Citera
Pokershark Postad 11 November , 2006 Rapport Postad 11 November , 2006 May I play the lotteries overseas? A According to the law in the countries operating the lotteries presented in our site, you may play the lotteries through theLotter.com with no significance to your location of residence. Nevertheless, you are advised to check if this activity is legal according to the law in the jurisdiction you live in. Citera
Suron Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Postad 11 November , 2006 Det borde dock inte Räcker inte.... För mig räcker det. Bor man i dryga Sverige som är mot allt så får man ta de små chanser som finns. Jag lär dock inte pricka in raden ändå så... :-9 Citera
Suron Postad 11 November , 2006 Författare Rapport Postad 11 November , 2006 EV- Japp, men helt klart värt det. En sådan chans att bli STENRIK får man väldigt sällan. Nu vet jag att jag inte vinner dem men bara chansen gör mig gladare i en vecka. Citera
heltok Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Är det inte mer EV att spela roulette x antal gånger istället? Eller köra kvitt eller dubbelt på blackjack? Rent allmänt, vilket spel har högst EV av alla kvitt eller dubbelt-spel? Citera
Bezt Postad 12 November , 2006 Rapport Postad 12 November , 2006 Fan för mycket pengar att vinna. Skulle stiga en åt huvudet tror jag.. En 10 miljoner räcker gott och väl för mig iaf. Citera
Suron Postad 12 November , 2006 Författare Rapport Postad 12 November , 2006 En sådan chans Pust Vadå pust? Tror du Irländskan som vann över en miljard också säger pust till dem som hoppas på samma tur som hon hade? Chansen är minimal men den finns. Är man inte med så vinner man inte. Jag förlorar hellre 250 kr för en extremt liten chans at vinna 1,7 miljarder än att förlora dem på poker genom en sablars bad beat på rivern... Något som hänt för ofta. Citera
Brumpa Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 FAQ Is it possible to play online? It is not possible to play Euro Millions online for the time being. http://www.euromillions.be/show.aspx?culture=en&pageid=misc/faq Citera
413x4nd3r Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 1.7 miljarder är sjukt mycket pengar. Jag skulle bli helt sjuk i huvudet. Jag avstår alltså. Citera
BjornL1491910513 Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Är det inte mer EV att spela roulette x antal gånger istället? Eller köra kvitt eller dubbelt på blackjack? Rent allmänt, vilket spel har högst EV av alla kvitt eller dubbelt-spel? om du ska vinna sådär mkt pengar på detta spel med 250 kr är jag tveksam till att du har bättre odds Citera
SaInT Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Är det inte mer EV att spela roulette x antal gånger istället? Eller köra kvitt eller dubbelt på blackjack? Rent allmänt, vilket spel har högst EV av alla kvitt eller dubbelt-spel? om du ska vinna sådär mkt pengar på detta spel med 250 kr är jag tveksam till att du har bättre odds Tror inte jag. Nu vet jag ingenting alls om nämnda lotteri men en kvalificerad gissning är att ungefär hälften återbetalas. Alltså mycket bättre EV i roulette. Citera
Verdi Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Är det inte mer EV att spela roulette x antal gånger istället? Eller köra kvitt eller dubbelt på blackjack? Rent allmänt, vilket spel har högst EV av alla kvitt eller dubbelt-spel? om du ska vinna sådär mkt pengar på detta spel med 250 kr är jag tveksam till att du har bättre odds Tror inte jag. Nu vet jag ingenting alls om nämnda lotteri men en kvalificerad gissning är att ungefär hälften återbetalas. Alltså mycket bättre EV i roulette. Du lär ju inte hitta ett roulettebord som tar sista bettet på 850 miljoner ändå... Citera
baloobas Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Klart värt -ev att ha chansen att få detta saldo på banken! 1,740,000,000:- Citera
Brumpa Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Klart värt -ev att ha chansen att få detta saldo på banken! 1,740,000,000:- men frågan kvarstår.. KAN MAN SPELA PÅ DETTA LOTTERI VIA NÄTET?? om man läser på lotteriets hemsida står det att det inte går. Citera
baloobas Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Mejlade just en engelsk jobbarkompis som alltid brukade spela på detta lotteriet. Jag fick intrycket av att han alltid handlade sina tickets på nätet. Men han kanske köpte dom i någon kiosk i england. Citera
Brumpa Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 på länken i första inlägget kaunde man väl spela.. men då det står på lotteriets hemsida att det inte går börjar man ju undra.. Citera
Loveless Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Snackade med en polare som skulle spela (är engelsman), tyckte han var fånig och kunde lika gärna ge mig pengarna som sponsring på stars. Visst tyckte han, om jag lovade att betala vinsten om hans nummer träffade. Tyvärr fegade jag ur. (var till förra helgens dragning). Citera
baloobas Postad 16 November , 2006 Rapport Postad 16 November , 2006 This is the link to the English lottery site. The problem is you need to set up an account, and for that you need a proper (English) address and bank account. This is how I bought the tickets before. Så det verkar gå att köpa online iaf. Den gamla linken funkar säkert. Citera
Brumpa Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 hoho.. de gick ju vinna på den siten Congratulations ! You have just won US$ 11.67 in the Europe - Euro Millions lottery which you played with us. Citera
Loveless Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Jobbigt om du klonkat storvinsten och vägrats casha ut. iofs skulle du bli tiltimmun för all framtid. Citera
Suron Postad 18 November , 2006 Författare Rapport Postad 18 November , 2006 hoho.. de gick ju vinna på den siten Congratulations ! You have just won US$ 11.67 in the Europe - Euro Millions lottery which you played with us. Om du tänker plocka ut pengarna så får du gärna skriva här om du fick dem. Har läst lite om folk som varnar för sidan tidigare i dag. Fan,. man vet aldrig med dessa nätsidor som erbjuder saker och ting. Citera
SantaClawzz Postad 18 November , 2006 Rapport Postad 18 November , 2006 Självklart skulle man inte säga nej till 1.7 miljarder men jag skulle aldrig spela på ett sånt spel där en person vinner rubbet. Skulle helt klart lägga pengarna på ett spel där 1000 vinner 1.7 miljoner. Det räcker för mig. Citera
Recommended Posts