Gå till innehåll

Blåst på 500$, Dreampoker.com


staz

Recommended Posts

Satte in 500$ för att spela in en first deposit bonus på Dreampoker.com (prima). Efter 5 minuters spel låste dom kontot under tiden jag spelade några sng's.

 

Efter lite mailande fram och tillbaka samt ett bekräftande från min sida på mitt namn min address och mitt hemtelefonnummer så låste dom upp det igen, dock med drygt 55$ fattandes (ett 50$ sng inköp förmodar jag).

 

Jag mailade igen och bad dem återställa balansen på mitt konto till 500$, de skickar någon handlista från sng turneringen i EXCEL format och ber mig plocka ut handID på exakt den hand som slog jag förlorade pengarna på, en helt främmande process till mig som plockar ut ID på den handen jag blev utslagen ur turneringen på, varpå de istället spärrar mitt konto igen, utan given anledning.

 

Har nu mailat dem fruktlöst i drygt 10 dagar, inte fått ett enda svar, så värdelöst oprofessionell stil av Dreampoker så jag vet inte vad.

 

I wish you good luck in gaining your customers confidence when you treat them like shit. Vill komma i kontakt med någon högt uppsatt på Dreampoker nu för att få ärendet löst så gör ett försök här på PF med denna post att se om jag får något napp?

 

Någon som kan hjälpa mig komma i kontakt med högre ort på Dreampoker? Nån som vet vilken nationalitet ledningen har?

 

MVH,

 

Sebastian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter exakt som om du dragit en förhastad, (och felaktig) slutsats DrRoland, så bespara mig värdelösa inlägg i denna tråd, tack. Livesupporten har inte fungerat en enda gång, blir till att prova att ringa ikväll, tack för tipsen so far.

 

Fick precis svar på ett mail (till sist), där dom sa att deras financial department are checking the case. Så någonting verkar iaf hända.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...