Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har börjat irritera mig mer och mer på att när man åker ut så får man upp meddelande i stil med "Congratulations! You finished 4:th place".

Blev precis utdragen på bubblan och får detta hånfulla grattismeddelande på skärmen. Undrar hur genomtänkt det där är...

Postad
Har börjat irritera mig mer och mer på att när man åker ut så får man upp meddelande i stil med "Congratulations! You finished 4:th place".

Blev precis utdragen på bubblan och får detta hånfulla grattismeddelande på skärmen. Undrar hur genomtänkt det där är...

Ännu roligare när det blir något i stilen med "Congratulations you finished on 3853rd place"

när man åker ut direkt i början.

Haha, var spelar du? Jag hade fan bytt sajt om jag blev hånad på det sättet.

Riverstars

Postad

Såg precis att Full Tilt har samma irriterande fenomen... har bara klickat bort rutan blixtsnabbt tidigare utan att läsa den.

Får se vem som börjar använda Wagghos utmärkta idé först.

Fast jag skulle föredra det till alla som kommer till PL/NL bord med mindre än fullt inköp/minimiinköp.. något i stilen med:

"Congratulations! You won 0.00$ Do you wish to reload with full buy in instead or continue to give away your money?" -äsch.. låter lite taskigt faktiskt...

Postad
Man kanske skulle börja med nåt liknande i cashgamechatten för att tilta folk... typ "Congratulations! You won $0.00 from the main pot! Do you wish to reload?"

Anledningen att jag cashade ut från Pacific var i stort sett det här. Vann en sidopott på $0.80 när jag blev utdragen på river och förlorade huvudpotten på några hundra dollars. Fick upp en ruta med fyrverkerier, congratulations och annan skit på, det var sista handen jag spelade där. Hoppas de har ändrat på det.

Postad
Vann en sidopott på $0.80 när jag blev utdragen på river och förlorade huvudpotten på några hundra dollars. Fick upp en ruta med fyrverkerier, congratulations och annan skit på.

Så. Fantastiskt. Roligt. :)

Postad
-äsch.. låter lite taskigt faktiskt...

Tillskillnad från följande menar du?

Cashgame.. kan vara stackarns sista 13$ på NL100-bordet..

och sedan man ska väl inte försöka lära folk spela om man kan undvika det?

Postad
Man kanske skulle börja med nåt liknande i cashgamechatten för att tilta folk... typ "Congratulations! You won $0.00 from the main pot! Do you wish to reload?"

Lite kul i det här ämnet. Spelade cashgame på everest precis. Förlorade ett inköp med JJ mot KQ och väljer att inte re-loada utan stänga bordet. Upp kommer skylten "Cogratulations! You have earned 25 Summit Points!"