Max Cady Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Har köpt ny burk och vill givetvis ha PO på denna. Hu gör jag då? Är det bara att ladda hem demoversionen från siten för att sen regga den med samma key som jag fick när jag köpte programmet? Får inget svar från supporten... Tacksam för hjälp! p.s visste inte var jag skulle lägga den här tråden, den om PO är en mil lång.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bozzzo Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 Du har så rätt så, bara ladda ner demoversionen och regga. Jag gjorde det själv för några dagar sedan när datorn behövde ominstalleras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 9 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2006 Tackar, tackar! Får prova det dåra så man kan få koll på hur det går egentligen. Blir nice med livetracker oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20349 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts