Gå till innehåll

$6 vs $11 på PartyPoker?


HotRodFranki

Recommended Posts

Är det någon skillnad på motståndet på 6$ jämfört med 11$ på partypoker? Min rulle tillåter egentligen inte att jag kliver upp men om jag stannar på 6$ så kommer jag bara att stå och trampa och i värsta fall backa. Synstationerna är för många och "allinsen" för frekvanta för att man ska kunna spela på ett seriöst sätt.

Är bara en glad amatör men detta är min analys efter 2 månaders intensivt spelande på party.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon skillnad på motståndet på 6$ jämfört med 11$ på partypoker? Min rulle tillåter egentligen inte att jag kliver upp men om jag stannar på 6$ så kommer jag bara att stå och trampa och i värsta fall backa. Synstationerna är för många och "allinsen" för frekvanta för att man ska kunna spela på ett seriöst sätt.

Är bara en glad amatör men detta är min analys efter 2 månaders intensivt spelande på party.

Om du vet att det är så dom spelar så är det bara att anpassa ditt spel efter dem. Hur lätt som helst att plocka dem på pengarna.

Men ärligt, nej det är absolut ingen skillnad mellan motstånden på $6 och $11. Enda skillnaden är den hutlösa skillnaden på avgiften. Har du inte råd med $11 så ska du inte spela $6 heller... då rekommenderar jag dig att byta till b2b och deras €1,1 eller Everest som har $0,1!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vet att det är så dom spelar så är det bara att anpassa ditt spel efter dem. Hur lätt som helst att plocka dem på pengarna.!

Vad enkelt det låter nu när du säger det :D

Är medveten om att avgiften är hutlös, men men...

Tackar för svaret!

Det värsta är att jag har rätt också....
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...