turqow Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 befinner mig for tillfallet i New York och jag har grindat pa som vanligt i ett par dagar genom mitt svenska konto. men denna morgon sa kan jag inte ens sla mig ner vid ett bord, nagon som vet vad detta beror pa.....Ar det forst nu dom fattat att jag spelar pa en ip fran staterna eller ar det nagot nytt? Tack pa forhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 förmodligen beror det på att du har ringt deras support för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
turqow Postad 6 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2006 ? Har inte ringt en gang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bennolenno Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 förmodligen beror det på att du har ringt deras support för mycket! Haha. Det var mig en fin liten dos ironi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 ?Har inte ringt en gang borde kanske ringt en klocka här eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
turqow Postad 7 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2006 ahaha, jo sant....men jag skrev inte har for att fa telefonnr till supporten, tankte om nan visste sa att man kunde bespara sig det besvaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Jag tror att de har en spärr när du loggar in från ett nytt land, detta av säkerhetsskäl, borde fixa sig via supporten. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nisse Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 förmodligen beror det på att du har ringt deras support för mycket! Ägd! Han har inte alls ringt deras support! lolslslodldsodlslsls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
harcourt Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 hahaha Jag blev spärrad när jag använde mitt partykonto från norge och lackade totalt. Deras support är nån konstig slags hybrid mellan robotar och människor som måste lägga till 'thank you very much for answering that question' efter varje ord man uttalar... så ring till dem. Annars kanske du kan faxa en kopia på pass och visakort som jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokershark Postad 7 November , 2006 Rapport Share Postad 7 November , 2006 Annars kan du köra via en svensk proxy ifall det är din IP som blivit spärrad. Här är en som jag kan rekommendera: http://www.relakks.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts