okocha Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 Tjena jag heter Daniel, 19 Är gammal bor jag i ett litet, litet studentrum i Uppsala. Jag studerar just nu första terminen vid Uppsala Universitet.  BAKGRUND Jag har spelat poker pÄ nÀtet i drygt tvÄ Är nu, först freerolls och playmoney, men efter att jag fyllde 18 har jag endast spelat för riktiga pengar. Jag har spelat mestadels cashgame, frÄn början enbart NL Texas, men det gick senare över PottLimit Omaha. Efter att nÀstan ha gulat alla pokerpengar pÄ PLO400 cashade jag ut det som var kvar.   Nu hade jag tÀnkt mig att undvika skottningar och hÄlla mig pÄ en lagom nivÄ i förhÄllande till rullen. Spelen som jag kommer spela nu Àr HU SnG NL och FL Texas shorthanded. FL-spelet kommer att ske pÄ WorldPX, och Headsup-spelet pÄ PokerStars. TÀnkta nivÄer Àr 22+1 och 33+1,5 pÄ Stars, och FL 1/2, FL 2/4, pÄ Wpx. Skottning kommer (förhoppningsvis) undvikas i största möjliga utstrÀckning.   MÄl med dagboken -Skriva varje dag -Plussa pÄ spelet pÄ Wpx (cashbacken cashas ut till neteller) -Snitta 60% vinster i HU-matcherna (ROI pÄ 14,8%) *Gett upp detta mÄlet* -Spela pÄ Wpx minst 5 timmar i veckan -Spela minst 50 HU-matcher i veckan *Slutat spela HU-matcher* -Posta intressanta HH:s (dÀr jag inte vet hur jag ska spela) -Inte tilta -LÀsa nÄgon pokerbok -FÄ fler Àn en lÀsare (vet en som kommer följa dagboken) Alla mÄl gick Ät helvete, fÄr försöka hitta pÄ nya, superlÀtta mÄl till december  Detta fÄr vara mÄlen november ut, men inför December blir det mer resultatorienterade mÄl.  Nu börjar jag med första grinden, HU SnG, Äterkommer med resultat Citera
Zire Postad 6 November , 2006 Rapport Postad 6 November , 2006 kommer följas! lycka till! EDIT: vad har du för BR? Citera