minucci Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 En bild från vårt homegame i NY. Polaren hade lite dåligt pokerface så vi var snälla mot han och gav han dispans. http://i12.tinypic.com/2r3xd79.jpg[/ btw så är ju glasbord nöten när de gäller homegames bord haha.. klart! Gäller att supa ner dom andra bara så dom inte ser spegeln man lägger i knäet. Citera
minucci Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Nu är det stenhård träning inför SM som gäller. Kommer försöka klämma in så många MTT:s jag kan innan torsdag. Började med en $50 freezeout på prima innan idag. 55 startande, kom 5:a och kasserade in hela $216. Var sjukt riggat på finalbordet. Med 5 kvar så såg jag minst 10 KK och 5 AA på en 20 min. Åkte när jag ställde från knappen med A 9 (11 BB) och BB hittade synen med sina andra AA på raken. Inte mycket att göra. Håller på och lirar $35000 guaranteed nu. Har börjat bra iallafall. Citera
minucci Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Hur orkar jag!!! Hade 16K innan paus. Sen börjar fancyplayspelen. Som en tiltad phil helmut. Har 5300 nu. average 9300 Får se hur det går nu. Citera
minucci Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Som vanligt gör jag ett bländande spel när jag sitter på knappen. Har 13 BB och ställer rakt ut med K9os efter limp i sen position. Sb blixtsynar, dom andra viker. Fi har JJ flop. 4 78 turn 6 river 5 STEGE!!!! blow me Fi.. Strax under average nu.. Citera
minucci Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Postad 11 December , 2006 Så ja.. Hittar JJ på knappen efter en låång väntan. Co som är relativt lös minihöjer. ligger 4500 i potten och jag har 25000. Ställer in och BB blixtsynar. Han har såklart QQ. blev en 83 plats av 545. 50 ITM. Får väl se det som träning. Men det suger. Andra turneringen idag som BB har ett monster när jag hittar en hand på knappen. En dag då ....... Citera
Recommended Posts