Wiznakh Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Varför är ni så elaka mot Wiznakh? Vi skojar bara med han ja det låter ju skit skoj och springa ifrån någon så han missar taxin 6km från där han bor helt dyngrak! skit kul 6km ifrån där polaren jag sover hos bor. Kvällen före gick jag runt en timme i bostadsområdet bara för att hitta hem, allting ser likadant ut. Hade inget batteri i mobilen heller, så kunde inte ringa och fråga efter vägen. Hur jag tog mig hem är ett under. Delade taxi med 100% främmande människor, blev avsläppt ca 200 meter från polarens lägenhet, hittade dit mirakulöst sett, men porten var låst.... Hade dyngflyt och hitta till dom andra polarna som sov i andra lägenheten som låg på bottenvåningen och knacka på rutan.. Roligt då, nej. Roligt nu, ja kanske. Kommer inte glömma det i första taget iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Ok sorry får skylla på dapine som hade gett mig en vinklad bild att du var jätte dryg o så! Det ar ingen vinklad bild, jag ar jattedryg, och sarskilt mot DaPine, men bara nar han fortjanar det. Minst sagt underhållande...har ni ens träffat varandra irl? (Jennez/coola gänget) Svar nej. Men farsan bor i lund, så nästa gång jag hälsar på han ska jag höra av mig så kanske det blir lite livepoker Game on! Men ar inte du gul forresten? Hor av dig/er i god tid, ar ju ganska ofta i London. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Sen så beställer vi 3 taxis och drar ner till stan. Vi börjar med att stå i kö i BK sen ädnrar vi oss och står i kö på guilahuset men då s er vi att det är ingen kö till plaza så vi drog dit men det var så fula brudar där och många criminals np wp gg stå i kö till bk, kö till gula huset.. sjukt sköna lirare, en kväll me djens i staden och till alla bra ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Varför är ni så elaka mot Wiznakh? Vi skojar bara med han ja det låter ju skit skoj och springa ifrån någon så han missar taxin 6km från där han bor helt dyngrak! skit kul 6km ifrån där polaren jag sover hos bor. Kvällen före gick jag runt en timme i bostadsområdet bara för att hitta hem, allting ser likadant ut. Hade inget batteri i mobilen heller, så kunde inte ringa och fråga efter vägen. Hur jag tog mig hem är ett under. Delade taxi med 100% främmande människor, blev avsläppt ca 200 meter från polarens lägenhet, hittade dit mirakulöst sett, men porten var låst.... Hade dyngflyt och hitta till dom andra polarna som sov i andra lägenheten som låg på bottenvåningen och knacka på rutan.. Roligt då, nej. Roligt nu, ja kanske. Kommer inte glömma det i första taget iaf... Dax att byta polare kanske? så gör man bara inte. Det kunde ju ha hänt dig vad som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Sen så beställer vi 3 taxis och drar ner till stan. Vi börjar med att stå i kö i BK sen ädnrar vi oss och står i kö på guilahuset men då s er vi att det är ingen kö till plaza så vi drog dit men det var så fula brudar där och många criminals np wp gg stå i kö till bk, kö till gula huset.. sjukt sköna lirare, en kväll me djens i staden och till alla bra ställen Dom andra ville ej till platå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gekko Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Sen så beställer vi 3 taxis och drar ner till stan. Vi börjar med att stå i kö i BK sen ädnrar vi oss och står i kö på guilahuset men då s er vi att det är ingen kö till plaza så vi drog dit men det var så fula brudar där och många criminals np wp gg stå i kö till bk, kö till gula huset.. sjukt sköna lirare, en kväll me djens i staden och till alla bra ställen Dom andra ville ej till platå Orka gå ut om man inte står på listan liksom... Sjukt kallt att stå i kö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 kö till gula huset??..aldrig varit med om att det varit förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Varför är ni så elaka mot Wiznakh? Vi skojar bara med han ja det låter ju skit skoj och springa ifrån någon så han missar taxin 6km från där han bor helt dyngrak! skit kul 6km ifrån där polaren jag sover hos bor. Kvällen före gick jag runt en timme i bostadsområdet bara för att hitta hem, allting ser likadant ut. Hade inget batteri i mobilen heller, så kunde inte ringa och fråga efter vägen. Hur jag tog mig hem är ett under. Delade taxi med 100% främmande människor, blev avsläppt ca 200 meter från polarens lägenhet, hittade dit mirakulöst sett, men porten var låst.... Hade dyngflyt och hitta till dom andra polarna som sov i andra lägenheten som låg på bottenvåningen och knacka på rutan.. Roligt då, nej. Roligt nu, ja kanske. Kommer inte glömma det i första taget iaf... Dax att byta polare kanske? så gör man bara inte. Det kunde ju ha hänt dig vad som helst! Enligt Claes var det någon som blev skjuten på Ågatan den kvällen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Minst sagt underhållande...har ni ens träffat varandra irl? (Jennez/coola gänget) Svar nej. Men farsan bor i lund, så nästa gång jag hälsar på han ska jag höra av mig så kanske det blir lite livepoker Game on! Men ar inte du gul forresten? Hor av dig/er i god tid, ar ju ganska ofta i London. Haha, nej jag är långt ifrån gul Jag har jobb, bor fortfarande hemma och plussar faktiskt på pokern, vad dapine och jessica än säger.. Är inte nötpro dock, så tjänar inte direkt några stora pengar på pokern.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Enligt Claes var det någon som blev skjuten på Ågatan den kvällen.. Vi trodde att du skjutit Djens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Haha, nej jag är långt ifrån gul Jag har jobb, bor fortfarande hemma och plussar faktiskt på pokern, vad dapine och jessica än säger.. Är inte nötpro dock, så tjänar inte direkt några stora pengar på pokern.. lixom han går och klagar att han är så fattig, och han är vinnande (? ) men ändå så lirar han aldrig Eller, han är nöjd när han lirat 1.5h på en dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Skönaste dagboken ja läst. Hahahahahahaha. Fortsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 6 November , 2006 Rapport Share Postad 6 November , 2006 Haha, nej jag är långt ifrån gul Jag har jobb, bor fortfarande hemma och plussar faktiskt på pokern, vad dapine och jessica än säger.. Är inte nötpro dock, så tjänar inte direkt några stora pengar på pokern.. lixom han går och klagar att han är så fattig, och han är vinnande (? ) men ändå så lirar han aldrig Eller, han är nöjd när han lirat 1.5h på en dag Fan, det är drygt att sitta och 12tejbla i flera timmar i sträck.. orkar inte det ju.. Ska spela 4-tablande lite högre ist, då är det roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2006 Kom just på att jag har ju en dagbok, där jag kan posta allehanda dryga händer Vad gör vi? Hittar ingen rimlig hand han ska sitta på - Hero sitting in seat 1 with $805.80 - FilthPig sitting in seat 4 with $680.05 - Ekonom sitting in seat 5 with $384.00 - double22 sitting in seat 6 with $413.48 [Dealer] Hero posted the small blind - $2.00 FilthPig posted the big blind - $4.00 ** Dealing card to Utkopt: 10 , 9 Ekonom folded double22 folded Hero raised - $14.00 FilthPig raised - $44.00 Hero called - $44.00 ** Dealing the flop: 7 , 10 , 6 Hero checked FilthPig bet - $55.00 Hero called - $55.00 ** Dealing the turn: 10 Hero bet - $144.00 FilthPig went all-in - $585.05 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 jobbigt läge 77-66? han gör väll knappast så med ett överpar där?? jag skulle nog fega ur om jag inte hadde någon read på han? fold säger jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2006 Aldrig lirat mot killen tidigare, inga reads.. Nej han ska inte lira så med ett överpar. Men ska han raisa upp 66-77 sådär preflop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Så underbart när man vet han har Ax med högt x Table 'Fides II' 6-max Seat #3 is the button Seat 1: ji-_-ge ($210.40 in chips) Seat 2: cferejohn ($104.80 in chips) Seat 3: splifftwista ($91.50 in chips) Seat 4: Bluff2TheTop ($160.60 in chips) Seat 5: Pudusplat ($75.45 in chips) Seat 6: Simon1972x ($43.25 in chips) Bluff2TheTop: posts small blind $0.50 Pudusplat: posts big blind $1 Dealt to ji-_-ge Simon1972x: folds ji-_-ge: calls $1 cferejohn: folds splifftwista: folds Bluff2TheTop: raises $2 to $3 Pudusplat: folds ji-_-ge: calls $2 *** FLOP *** Bluff2TheTop: bets $4 ji-_-ge: raises $8 to $12 Bluff2TheTop: calls $8 *** TURN *** Bluff2TheTop: bets $10 ji-_-ge: raises $45 to $55 Bluff2TheTop: calls $45 *** RIVER *** Bluff2TheTop: checks ji-_-ge: bets $140.40 and is all-in Bluff2TheTop: calls $90.60 and is all-in *** SHOW DOWN *** ji-_-ge: shows [5s 5h] (a full house, Fives full of Aces) Bluff2TheTop: mucks hand ji-_-ge collected $319.20 from pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2006 Tung 5/10 lir.. Torska 2 inköp på nån minut men lyckades nöta mig upp till +-0.. Sista handen ** Game ID 1025272740 starting - 2006-11-08 04:11:39 ** Simo [Hold 'em] (5.00|10.00 No Limit - Cash Game) Real Money - IamGonaLose sitting in seat 1 with $526.00 - Klintman sitting in seat 2 with $233.00 - Hero sitting in seat 3 with $1248.00 - BooBimbo sitting in seat 4 with $1022.00 [Dealer] - ceeul8r sitting in seat 5 with $730.94 - stagione sitting in seat 6 with $1526.20 ceeul8r posted the small blind - $5.00 stagione posted the big blind - $10.00 ** Dealing card to Utkopt: , IamGonaLose folded Klintman folded Hero raised - $40.00 BooBimbo folded ceeul8r called - $40.00 stagione folded ** Dealing the flop: , , ceeul8r checked Hero bet - $60.00 ceeul8r called - $60.00 ** Dealing the turn: ceeul8r checked Hero bet - $180.00 ceeul8r called - $180.00 ** Dealing the river: ceeul8r went all-in - $455.94 Tiiilt orka lägga..? Hero called - $455.94 ceeul8r shows: , Hero shows: , Hero wins $1478.88 from the main pot puh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 ** Dealing card to Utkopt: , Glöm inte den där om du vill vara anonym ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Haha, Är det du som är Utkopt? Kommer ihåg när vi möttes på NL200 och du drog ut mig när du gick allin på turn med färgdrag och satte på river Sen dess har jag inte gillat denna Utkopt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Haha, Är det du som är Utkopt? Kommer ihåg när vi möttes på NL200 och du drog ut mig när du gick allin på turn med färgdrag och satte på river Sen dess har jag inte gillat denna Utkopt... Jag fnittrade när jag såg det imorse, vet inte hur många gånger jag hört "..den där jävla utkopt!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2006 Hahaahha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 8 November , 2006 Rapport Share Postad 8 November , 2006 Pluggar ni i stan allihop? Vad för någe? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 8 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2006 Nope, bara jessica som pluggar. Vi andra var bara på besök.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 9 November , 2006 Rapport Share Postad 9 November , 2006 p_kungen: fan du får komma in på msn lite oftare, måste ju snacka thailandsresa ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts