Gekko Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Håller med de är sjukt stor poker de här! Stoppar in hela stacken med 4 outs å ingen FE och dessutom blir rikligt belönad, ja de e bra som fan! Hoppas innerligt att detta är ironi från OP Näääää!? Tror du jag är ironisk när jag säger att jag tror att det finns fold equity? 10 poäng till Gekko, bra read! Jag hoppas att du är de, annars är dina pokerkunskaper och grundläggande förståelse för spelet ungefär lika begränsade som för en 3 åring i ett alfaphet-game. Enda gången de kan finnas någon FE här är när fi 3-bet bluffar (och med dom oddsen han får, 5-to-1, så kan han troligtvis dra en syn med 2 överkort proffetabelt) och de är så oerhört ovanligt att någon spelare gör sådana här spel så med den levredgen vi har så är de här katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stinkbock Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Vafan yrar du om undrar vem det är som yrar egentligen... aa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Håller med de är sjukt stor poker de här! Stoppar in hela stacken med 4 outs å ingen FE och dessutom blir rikligt belönad, ja de e bra som fan! Hoppas innerligt att detta är ironi från OP Näääää!? Tror du jag är ironisk när jag säger att jag tror att det finns fold equity? 10 poäng till Gekko, bra read! Jag hoppas att du är de, annars är dina pokerkunskaper och grundläggande förståelse för spelet ungefär lika begränsade som för en 3 åring i ett alfaphet-game. Enda gången de kan finnas någon FE här är när fi 3-bet bluffar (och med dom oddsen han får, 5-to-1, så kan han troligtvis dra en syn med 2 överkort proffetabelt) och de är så oerhört ovanligt att någon spelare gör sådana här spel så med den levredgen vi har så är de här katastrof. han är ironisk. jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 pokerforum.nu's sandlådetråd? lev ut nu när ni ändå har chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sasquat Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Alltid intressant och kul att höra vilk jävla sjuåliga syner fiskar gör...........KQ liksom, haha......... Men, dom får ju ofta, som här, tur..... Haha............ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Alltid intressant och kul att höra vilk jävla sjuåliga syner fiskar gör...........KQ liksom, haha......... Men, dom får ju ofta, som här, tur..... Haha............ Det är hjältens spel som ifrågasetts i handen. AJ var det inget fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qazzar Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 Tror du jag är ironisk när jag säger att jag tror att det finns fold equity? 10 poäng till Gekko, bra read! Jag hoppas att du är de, annars är dina pokerkunskaper och grundläggande förståelse för spelet ungefär lika begränsade som för en 3 åring i ett alfaphet-game. Enda gången de kan finnas någon FE här är när fi 3-bet bluffar (och med dom oddsen han får, 5-to-1, så kan han troligtvis dra en syn med 2 överkort proffetabelt) och de är så oerhört ovanligt att någon spelare gör sådana här spel så med den levredgen vi har så är de här katastrof. Ja jag är ironisk, skulle driva lite med Iremats eftersom han uppenbarligen inte kan spela cashgame överhuvudtaget Ironi: "Hur kan FI syna 200 till" Ironi: "Det finns fold equity" EDIT: Gekko verkar vara den enda som fattat handen och hur hjärndött Den Galna Svenksens spel är. Snart inser han att jag var ironisk också var det gäller FIs spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qazzar Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 Dock har han färgdrag och två höga överkort så svårt o klandra honom för hans spel även om minraisar är patetiska. Fast om han är villig att gå allin på den boarden (vilket han uppenbarligen är) så kanske det var så att han fiskade efter en reraise så han kunde pusha. Who knows but mats! Han har inte färgdrag han har KQ utan hjärter. Men efter bet och reraise så borde ju KQ stå, inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Tror du jag är ironisk när jag säger att jag tror att det finns fold equity? 10 poäng till Gekko, bra read! Jag hoppas att du är de, annars är dina pokerkunskaper och grundläggande förståelse för spelet ungefär lika begränsade som för en 3 åring i ett alfaphet-game. Enda gången de kan finnas någon FE här är när fi 3-bet bluffar (och med dom oddsen han får, 5-to-1, så kan han troligtvis dra en syn med 2 överkort proffetabelt) och de är så oerhört ovanligt att någon spelare gör sådana här spel så med den levredgen vi har så är de här katastrof. Ja jag är ironisk, skulle driva lite med Iremats eftersom han uppenbarligen inte kan spela cashgame överhuvudtaget Ironi: "Hur kan FI syna 200 till" Ironi: "Det finns fold equity" EDIT: Gekko verkar vara den enda som fattat handen och hur hjärndött Den Galna Svenksens spel är. Snart inser han att jag var ironisk också var det gäller FIs spel. Galet, inte hjärndött, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Tror du jag är ironisk när jag säger att jag tror att det finns fold equity? 10 poäng till Gekko, bra read! Jag hoppas att du är de, annars är dina pokerkunskaper och grundläggande förståelse för spelet ungefär lika begränsade som för en 3 åring i ett alfaphet-game. Enda gången de kan finnas någon FE här är när fi 3-bet bluffar (och med dom oddsen han får, 5-to-1, så kan han troligtvis dra en syn med 2 överkort proffetabelt) och de är så oerhört ovanligt att någon spelare gör sådana här spel så med den levredgen vi har så är de här katastrof. Ja jag är ironisk, skulle driva lite med Iremats eftersom han uppenbarligen inte kan spela cashgame överhuvudtaget Ironi: "Hur kan FI syna 200 till" Ironi: "Det finns fold equity" EDIT: Gekko verkar vara den enda som fattat handen och hur hjärndött Den Galna Svenksens spel är. Snart inser han att jag var ironisk också var det gäller FIs spel. Galet, inte hjärndött, tack. you rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
qazzar Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 Galet, inte hjärndött, tack. Hjärndött, inte galet, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Galet, inte hjärndött, tack. Hjärndött, inte galet, tack Poker på högre nivå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Galet, inte hjärndött, tack. Hjärndött, inte galet, tack Poker på högre nivå... ... där gudarna kommer in i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 lol crappy ass x2. upp på 50/100 så du orkar bry dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sylwester Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zire Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 Galet, inte hjärndött, tack. Hjärndött, inte galet, tack Poker på högre nivå... ... där gudarna kommer in i bilden. hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Sjukt att FI synar 210ish till med AJ hjärter där Tänk om, tänk rätt. Tänk om, tänk rätt... Tänk om, tänk rätt....., eller blev du avancerad pokerskribent av att folda nötfärgdraget + överkort för ~200 i en pott på ~1000? Det var ju så öppenbart att han var ironisk att jag inte trodde att någon kunde missa det. Det kunde man visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Tra la la... Mats har postat sisådär en halv miljon händer i sin dagbok? Folk borde redan märkt att CG inte riktigt är hans spel... Känns sisådär o håna just en hand på det här sättet ändå dock, alla är vi bra på olika saker (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bossebo Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Killen har ju ändå klonkat "en och annan" turnering... Hans pokerkunskaper torde väl ändå vara ganska goda med tanke på hans resultat... även om denna specifika hand nu inte föll alla i smaken. Lite konstigt att det blir sånt liv för en hand... Titta bara på hans resultat igår lördag, 4 HU finalbord i hyffsat stora MTTs på en dag... hur många klarar av det?? Skulle sälja brossans kalsonger för en lektion i proper turneringspoker av herr iremark. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hnat Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 100 spänn på att OP är mats själv som försöker spä på sin image. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Verkar som att killen gillar att klaga på iremmats http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=374878&highlight=#374878 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sombrero Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 100 spänn på att OP är mats själv som försöker spä på sin image. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 Jag har nog en tendens att spela lite mycket turneringspoker på cashgameborden ibland... dvs ingen får sno min blind och det är jag som ska bestämma på bordet... oavsett vad det kostar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BirchO Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 asså du har ju bara tur! är ju helt sjukt att du tror att du är bra! Jag tror gud har dåligt samvete för något. Och jag tror jag vet vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 5 November , 2006 Rapport Share Postad 5 November , 2006 asså du har ju bara tur! är ju helt sjukt att du tror att du är bra! Jag tror gud har dåligt samvete för något. Och jag tror jag vet vad. jisses så avundjuk och missunnsam man kan vara då, stackar liten! du lär inte få något besök av tomten i år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts