Dave^ Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 PokerStars No-Limit Hold'em, $2 BB (6 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) MP ($387.15) HERO ($200) Button ($119) SB ($198) BB ($124.65) UTG ($120) Preflop: Hero is CO with Q, Q. 2 folds, HERO raises to $8, Button calls $8, SB calls $7, 1 fold. Flop: ($26) 3, 9, 4(3 players) SB checks, HERO bets $20, Button folds, SB raises to $50, HERO raises to $192, SB ?. Det här är fjärde handen vid bordet så reads saknas helt. Väljer att ställa när han check-raisar. Troligen leder jag och finns många kort som kan ta död på action och dessutom kort som kan göra det jobbigt för mig. Tror ni att det här är linjen med bäst EV eller kan det vara bättre att bara syna och hoppas att få exempelvis låga pp att betta ut på turn? Citera
jojje2k Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Igår blev de sådär 4 gånger alla gånger hade dom set Men oftast borde du ha bäst hand. Citera
gnurfen Postad 3 November , 2006 Rapport Postad 3 November , 2006 Jag tycker det känns som ett OK spel. Tror du leder oftast. Känns som att ganska många gör spelet för att kolla om man sitter på oträffad AK o dylikt, eller pm man har ett par som man vill backa upp. Om inte annat ger det skön image till fortsättningen på bordet, och det gäller oavsett om du vann handen eller inte. Citera
Recommended Posts