Gå till innehåll

LTDPoker no deposit bonus, en klurig fråga/teori...


avalancher

Recommended Posts

Behöver lite råd... efter de nya lagarna i USA har plötsligt de där roliga bonusarna blivit tillgängliga för svenskar, typ $50 gratis utan insättning, via speciella sajter. Tyvärr funkar inte Partypoker för mig, för de har kvar den korkade regeln att man bara får ha ett konto inom hela vida Party nätverket. Miss på gratis $100. Nåja, LTDPoker har ju en del no deposit free money grejer nu. Har jag förstått det rätt så ger de först $25 till ditt Neteller konto, och sen resterande $25 när du har satt in de första $25 på den sajt du ska (Noble Poker t.ex.), och clearat kraven på rake. Har precis signat upp för Noble, får se om det funkar. Nu till frågan: är det möjligt att signa upp för sex erbjudanden (det finns tio, men är redan medlem hos fyra pokersajter sen tidigare), få 6x $25= $150, och gå iväg med dom utan att sätta in dom på sajterna? Bara en teori. Varför skulle jag vilja göra det frågar ni kanske, jo:

 

Jag erkänner mig som ingen vidare pokerspelare än, ibland spelar jag riktigt bra men får fortfarande toktilt som förstör det hela och har inte lyckats råda bot på det. Därför har jag inte satt in ett enda öre sen ett halvår och vill bara köra gratis bonusar. Tilten beror, tror jag, delvis på att min rulle alltid har varit minimal, ihop med tidspressen (sitter med 56k modem, ni skulle bara veta vad snabbt telefonräkningen tickar iväg) blir det en mental press. Rullen är inte stor nog att förlita sig på statistiskt, och tidsmässigt (=pengar) kostar det för mycket att harva runt på mini micro nivå. Frirullar är också uteslutet, 5 timmar dagtid t.ex. är 75 spänn, nej tack. Därför är min plan att inrikta mig minst på nivå 0.05/0.1 för att snabbt kunna få ihop något. Vem som helst vet dock att $25-50 är ett skämt till rulle. Så, istället för att få $25 här och där på olika sajter, och risk att förlora dom, så vore $150 att föredra som startrulle och sen välja själv en bra sajt för max bonus pengar.

 

Ja, det var bakgrunden, har någon testat? Eller "försvinner" de där $25 om man inte sätter in dom? Eller kanske de inte ger mer än $25 om de ser man inte har gjort något med de första?

 

 

Linda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Har jag förstått det rätt så ger de först $25 till ditt Neteller konto, och sen resterande $25 när du har satt in de första $25 på den sajt du ska (Noble Poker t.ex.),

 

Jag hittar inget om 25$ till neteller kontot.. Mer info? Kan man göra vad man vill me dessa 25$?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade en "no deposit bonus" till titan poker, man skulle ringa nått samtal till utlandet och säga sitt namn och sin ålder i slutet av registreringen.

 

Här vare man skulle regga sig:

http://www.pokernetonline.com/?a_aid=nodepbonus&a_bid=40e40a53

 

Det är ju inte ens Titan pokers hemsida. Så vad tror ni, kommer de komma några pengar eller tog dem bara pengar för samtalet?:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frirullar är också uteslutet, 5 timmar dagtid t.ex. är 75 spänn, nej tack.

 

Aldrig tänkt på att skaffa "flat rate" på telefonen? Dvs ring-så-mycket-du-vill-för-19-kr/månad? Det borde bespara dig en hel del pengar...

 

Sedan en helt annan sak, inte alls svar på din fråga, men samma tema. Det går absolut att börja med "gratis giveaway" på $10-20, och skapa en rulle av det. Jag började på fyra olika sajter med totalt $55 "gratis" för några månader sedan, gulade en sajt, resten har jag spelat upp till högre nivåer. Har nu runt $2000. Har aldrig stoppat in en enda krona av egna pengar. Så nog går det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...