Gå till innehåll

Registreringsskylt...


jw1700

Recommended Posts

Är det off-topic så ska det vara det ordentligt... :D

 

Jag bor i Uppsala och gick förbi polisssation i dag. Utanför stod en värstingmerca (är inte så bra på bilar så jag kan inte modellen), den var i alla fall jäkligt ny, jäkligt dyr och jäkligt snygg.

 

Nu till saken; den hade den sortens registreringsskylt där du själv väljer vad som ska stå. På denna fantastiska bil stod naturligtvis RERAISE.

 

En inte allt för vild gissning är att det är någon med pokeranknytning som äger den. Någon som har en aning om vem? Man blir ju nyfiken :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just det vv.se var ju en ganska logisk väg att gå så nu vet jag vem som äger den :D

 

Min dag är räddad! Dock var ju inte bilen speciellt ny (95:a) och den ägdes inte av någon känd pokerprofil.

 

Fortfarande en ruskigt cool reg.skylt, men nu kan jag i alla fall släppa det här och gå vidare i livet. Känns bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm...har en mustang...

Trevligt. Vilken modell?

 

<< Mach1 kanske?

 

Nej en 67:a fastback, 350, 4vxl man.

Men vill ha en mach1 -69. men måste klonka hem mer pengar först =)

 

nej seriöst så har jag plander på att ta hem en från staterna i vinter, bara det att bättre Mach1 -69or inte är billiga där längre.

 

lagt märke till din avatar... ser najs ut. Men nu är det snyftigt att den får stå inne i ett garage i några månader :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en sportbil förra vintern som körde omkring i Linköping med regnr. RAISE.

Var ju tvungen att gasa på med V70:n så att jag åtminstonde kom ikapp vid rödljusen, ville ju kolla vem som körde.

Vet inte om det var en bonde eller pokerproffs men keps hade han i alla fall mitt i vintern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en sportbil förra vintern som körde omkring i Linköping med regnr. RAISE.

Var ju tvungen att gasa på med V70:n så att jag åtminstonde kom ikapp vid rödljusen, ville ju kolla vem som körde.

Vet inte om det var en bonde eller pokerproffs men keps hade han i alla fall mitt i vintern.

 

Den kör omkring här fortfarande, har sett den ett par gånger nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att ha Ess40 som regnummer till min S40 som jag har köpt för pokerpengar :)

 

Fast det optimala är att vinna riktigt mycket pengar och köpa två stycken likadana dyra bilar och ställa bredvid varandra på parkeringen. Den ena med regnummer STOR och den andra med regnummer KUK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ska nog heta "CU FURÄ". Då borde man fiska upp väldigt många

tighta fjortispojkar varje gång man parkerar bilen ett tag.... som står o väntar för att få se den legendariske furä och kanske fråga han någonting om WoW.. och då ska jag säga, att det kan vi diskutera lite närmare hemma hos mig om du är så snäll och följer med.

 

uuuuusch.... borde gå och bli entreprenör, jag formligen sprutar av idéer till folk med tvivelaktiga syften.

 

 

 

insiderinfo: Furä är en extrem wowniird som leder en guild som heter curse som är formligen legendomsusad bland vissa wow-kretsar, helst dem yngre för sin fina hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ska nog heta "CU FURÄ". Då borde man fiska upp väldigt många

tighta fjortispojkar varje gång man parkerar bilen ett tag.... som står o väntar för att få se den legendariske furä och kanske fråga han någonting om WoW.. och då ska jag säga, att det kan vi diskutera lite närmare hemma hos mig om du är så snäll och följer med.

 

uuuuusch.... borde gå och bli entreprenör, jag formligen sprutar av idéer till folk med tvivelaktiga syften.

 

 

 

insiderinfo: Furä är en extrem wowniird som leder en guild som heter curse som är formligen legendomsusad bland vissa wow-kretsar, helst dem yngre för sin fina hemsida.

 

Det otäcka är att du postar detta 9:32 en torsdagsmorgon... Du borde vara nykter nu människa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...