jw1700 Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Är det off-topic så ska det vara det ordentligt... Jag bor i Uppsala och gick förbi polisssation i dag. Utanför stod en värstingmerca (är inte så bra på bilar så jag kan inte modellen), den var i alla fall jäkligt ny, jäkligt dyr och jäkligt snygg. Nu till saken; den hade den sortens registreringsskylt där du själv väljer vad som ska stå. På denna fantastiska bil stod naturligtvis RERAISE. En inte allt för vild gissning är att det är någon med pokeranknytning som äger den. Någon som har en aning om vem? Man blir ju nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Om man går in på vv.se och söker så hittar men en S500 coupé, så fin merca är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 1 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2006 Just det vv.se var ju en ganska logisk väg att gå så nu vet jag vem som äger den Min dag är räddad! Dock var ju inte bilen speciellt ny (95:a) och den ägdes inte av någon känd pokerprofil. Fortfarande en ruskigt cool reg.skylt, men nu kan jag i alla fall släppa det här och gå vidare i livet. Känns bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag är sugen på att antingen skaffa mig en Fiat med registreringsskylten "MINRAISE" eller en VW bubbla med skylten "FOLD", vilken av dessa skulle ni rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 En ferrari med all in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CatEatDog Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 hmmm...har en mustang... Kanske en TILT skylt vid moturhuven med en brummande V-8 med 565 pollar i skulle passa?!?! Fan va sugen ja blev på detta nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 hmmm...har en mustang... Trevligt. Vilken modell? < Mach1 kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Isha Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Tycker det blir lite för mycket att ha en registreringsskylt med pokersanknytning. Känns lite smått nördigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CatEatDog Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 hmmm...har en mustang... Trevligt. Vilken modell? << Mach1 kanske? Nej en 67:a fastback, 350, 4vxl man. Men vill ha en mach1 -69. men måste klonka hem mer pengar först =) nej seriöst så har jag plander på att ta hem en från staterna i vinter, bara det att bättre Mach1 -69or inte är billiga där längre. lagt märke till din avatar... ser najs ut. Men nu är det snyftigt att den får stå inne i ett garage i några månader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Den fetaste Jeepen med "SHORTSTACK" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Själv glider man med en flakmoppe som har skylten "BAD BEAT" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xalix Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Man kan tyvärr bara ha upptill 7 bokstäver på den sorters skyltar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Själv glider man med en flakmoppe som har skylten "BAD BEAT" hahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fiddy Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Sett en Bmw M3 nyare modell med regskylt HEADSUP i krokarna runt Kungsängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilla Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Såg en sportbil förra vintern som körde omkring i Linköping med regnr. RAISE. Var ju tvungen att gasa på med V70:n så att jag åtminstonde kom ikapp vid rödljusen, ville ju kolla vem som körde. Vet inte om det var en bonde eller pokerproffs men keps hade han i alla fall mitt i vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Perli Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Såg en sportbil förra vintern som körde omkring i Linköping med regnr. RAISE.Var ju tvungen att gasa på med V70:n så att jag åtminstonde kom ikapp vid rödljusen, ville ju kolla vem som körde. Vet inte om det var en bonde eller pokerproffs men keps hade han i alla fall mitt i vintern. Den kör omkring här fortfarande, har sett den ett par gånger nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 En Merca med regnummer: HOLDEM finns också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Själv kör jag runt i en epatraktor med registreringsskylten GUL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Jag funderar på att ansöka om "Tomte" eller "Tilt", någon som vet om det är upptaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Du kan kolla på https://www21.vv.se/fordonsfraga/ TILT var inte upptagen, däremot finns en Mustang 2005 med reg. POKER , en Porsche 911 med reg NOLIMIT osv. Det var ju rätt kul! Coolt om det verkligen är bilar för rena pokerpengar. En sådan skulle man harva ihop till på microlimit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verner18 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ken Lennaard borde iaf ha tjing på skylten "fuskare" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ken Lennaard borde iaf ha tjing på skylten "fuskare" Antar att du han först med dryg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Funderar på att ha Ess40 som regnummer till min S40 som jag har köpt för pokerpengar Fast det optimala är att vinna riktigt mycket pengar och köpa två stycken likadana dyra bilar och ställa bredvid varandra på parkeringen. Den ena med regnummer STOR och den andra med regnummer KUK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 jag ska nog heta "CU FURÄ". Då borde man fiska upp väldigt många tighta fjortispojkar varje gång man parkerar bilen ett tag.... som står o väntar för att få se den legendariske furä och kanske fråga han någonting om WoW.. och då ska jag säga, att det kan vi diskutera lite närmare hemma hos mig om du är så snäll och följer med. uuuuusch.... borde gå och bli entreprenör, jag formligen sprutar av idéer till folk med tvivelaktiga syften. insiderinfo: Furä är en extrem wowniird som leder en guild som heter curse som är formligen legendomsusad bland vissa wow-kretsar, helst dem yngre för sin fina hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 jag ska nog heta "CU FURÄ". Då borde man fiska upp väldigt mångatighta fjortispojkar varje gång man parkerar bilen ett tag.... som står o väntar för att få se den legendariske furä och kanske fråga han någonting om WoW.. och då ska jag säga, att det kan vi diskutera lite närmare hemma hos mig om du är så snäll och följer med. uuuuusch.... borde gå och bli entreprenör, jag formligen sprutar av idéer till folk med tvivelaktiga syften. insiderinfo: Furä är en extrem wowniird som leder en guild som heter curse som är formligen legendomsusad bland vissa wow-kretsar, helst dem yngre för sin fina hemsida. Det otäcka är att du postar detta 9:32 en torsdagsmorgon... Du borde vara nykter nu människa!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts