Gå till innehåll

Snacktråd Redbetsatelliten/frirullen 11/12 nov


gdaily

Recommended Posts

redbet_136_20060608.gif

 

söndag 12/11 klockan 20.00 kör RedBet en satellit med två platser garanterade till kryssningen.

 

Till denna tävling går det även en frirulle på lördagen 11/11 kl 20.00 där 5 vinnare får plats i söndagens satellit.

 

Edit - satelliten flyttad en vecka till 11-12/nov

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonkar jag ingen biljett på måndag så blir det väl iaf 50€ av min slaskkassa som avsätts till turren.

 

Är det 50€ satteliten kostar? (Jag kan inte se den, det blinkar bara snabbt när jag trycker på special och sen försvinner den)

 

€10 står det i den pop up ruta som kommer upp när man öppnar klienten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonkar jag ingen biljett på måndag så blir det väl iaf 50€ av min slaskkassa som avsätts till turren.

 

Är det 50€ satteliten kostar? (Jag kan inte se den, det blinkar bara snabbt när jag trycker på special och sen försvinner den)

 

€10 står det i den pop up ruta som kommer upp när man öppnar klienten

 

Jag lyckades hitta nu. Först letade jag på "Special" men den fanns under "Satellite". Sen var det ju den 12:e och inte 5:e.

 

Det var 10€+rebuy. Då ska jag försöka vara med, min sista chans att komma med på kryssningen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

redbet_136_20060608.gif

 

söndag 11/11 klockan 20.00 kör RedBet en satellit med två platser garanterade till kryssningen.

 

Till denna tävling går det även en frirulle på lördagen 12/11 kl 20.00 där 5 vinnare får plats i söndagens satellit.

 

Edit - satelliten flyttad en vecka till 11-12/nov

 

Söndagen den 11e november och lördagen den 12e november. Säkert att bägge turneringar går samma år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

redbet_136_20060608.gif

 

söndag 11/11 klockan 20.00 kör RedBet en satellit med två platser garanterade till kryssningen.

 

Till denna tävling går det även en frirulle på lördagen 12/11 kl 20.00 där 5 vinnare får plats i söndagens satellit.

 

Edit - satelliten flyttad en vecka till 11-12/nov

 

Söndagen den 11e november och lördagen den 12e november. Säkert att bägge turneringar går samma år?

 

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...