Gå till innehåll

Beta minimum, gör det!


Kiochi

Recommended Posts

Vad är egentligen meningen med att häckla någon som vill dela med sig av något som har hjälpt till i hans pokerutveckling? Kan man inte se det som så att det faktiskt finns de som får ut något, även från tips som de mer erfarna skrattar åt?

 

Hur skulle det se ut om alla håll sina idéer för sig själva, av rädsla för att bli hånade? Skitkul forum det här skulle bli då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sånt här gör mig faktiskt illamående......mobbning av vuxet folk.....fy faan................men tydligen SKA man acceptera att pokerspelare får syssla med sån skit!

 

u like them periods dont u

 

edit: ....................................................

 

edit2: bara för dig ...........................................................

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att mobba barn är mycket bättre, definitivt.

Exakt. De kan ju knappt slå tillbaka alls och börjar gråta skitlätt.

 

och skulle man mot förmodan råkat ut får nån aggrounge som sparkar en på smalbenet är det lätt åtgärdat, ett slag på fontanellen å dom segnar ner direkt. mycke användbart knep som ja provat på syskon/skrikande ungar på bussen eller bara allmänt fula ungar man ser på stan. ett plus till är att även fast man inte kan hoppa så högt träffar dropkickarna ändå rätt i ansiktet på de små asen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att mobba barn är mycket bättre, definitivt.

Exakt. De kan ju knappt slå tillbaka alls och börjar gråta skitlätt.

 

och skulle man mot förmodan råkat ut får nån aggrounge som sparkar en på smalbenet är det lätt åtgärdat, ett slag på fontanellen å dom segnar ner direkt. mycke användbart knep som ja provat på syskon/skrikande ungar på bussen eller bara allmänt fula ungar man ser på stan. ett plus till är att även fast man inte kan hoppa så högt träffar dropkickarna ändå rätt i ansiktet på de små asen

 

Fan, vad skönt att veta att man inte är ensam :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när tråden är så jäkla off topic den kan bli spär jag på lite..

 

Jag måste buga och visa min uppskattning för pf klart bästa tag-team.. Jacobmal och Hjort. När det kommer till hån, oneliners, ironi och hat så backar ni upp varandra förträffligt. Stor humor.

 

Jag minns särskilt tråden när Jacobmal (?) ber en bad-beatad kille att ta självmord medans Hjort mycket riktigt påpekar att korrekta termen är att begå självmord varvid Jacobmal givetvis böjer för dessa kloka ord..

 

---

 

Jag hoppas att dessa rader inte påverkar någon negativt, vill bara hylla de som hyllas bör.

 

// ah_derka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men seriöst till mannen som skapade tråden var 3 sidor sen så kan jag inte minnas nicket... Men på vilka nivåer är detta använbart 0.001-0.002$ och hur många gånger kan du göra det på rivern innan stolpskottet förstår att han inte ska kryssa i check/fold högst 2 kanske 3 gånger och detta betyder att du tjänat en mindre förmögenhet allt är ju relativt.. Sen vill jag se den spelaren som "alltid" trycker in check/fold "no matter what" när någon hittar en sån spelare blir denna tråd relevant...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte Carolina Klüft som gjorde något för att motverka nätmobbningen? Om det stämmer måste det ju vara en av de mindre kluriga ideérna hon har fått. Men det kan ju vara tufft för vissa om någon säger/skriver rakt ut på ett forum; "Du är ful", så Klüfts kampanj kanske inte var så dålig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fort någon skriver något skall det i vareviga tråd förlöjligas och klankas ner direkt. Gör ni så i verkliga livet också? Eller är det bara bakom trygga skärmen? :(

 

givetvis bara bakom skärmen

 

bakom går bra men framför är lite för mkt

 

Ja, enbart bakom skärmarna.

 

Går du alltså runt och ställer dig bakom skärmen när du ska vara oförskämd? Själv står datorn mot en vägg så om jag skulle vara oförskämd bakom skärmen så måste jag antingen dra ut skrivbordet eller vända på skärmen.

 

Så jag brukar vara oförskämd framför skärmen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så fort någon skriver något skall det i vareviga tråd förlöjligas och klankas ner direkt. Gör ni så i verkliga livet också? Eller är det bara bakom trygga skärmen? :(

 

givetvis bara bakom skärmen

 

bakom går bra men framför är lite för mkt

 

Ja, enbart bakom skärmarna.

 

Går du alltså runt och ställer dig bakom skärmen när du ska vara oförskämd? Själv står datorn mot en vägg så om jag skulle vara oförskämd bakom skärmen så måste jag antingen dra ut skrivbordet eller vända på skärmen.

 

Så jag brukar vara oförskämd framför skärmen. ;)

 

. <--- poängen

 

 

 

 

 

 

 

 

:? <--- du

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...