FraXioN Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Någon mer som har svårt att få ut pengar från den här skit sidan? För mig fungerade det utmärkt. Satte in med VISA och tog ut med VISA. Pengarna kom efter ett par dagar. Vad är det för problem som uppstått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vicious Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Jag satte in med mastercard vilket tydligen inte var någon bra ide för de betalar inte ut till mastercards som inte är "uk" kort. Så jag maila till adressen på hem sidan fick svar att det var fel adress provade live chatten som ville att jag skulle maila en annan adress vilket jag gjort men får därifrån får jag inget svar alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 2 Februari , 2007 Rapport Share Postad 2 Februari , 2007 Info: Körde denna bonus för nån vecka sedan, och hade som tur var inga problem alls. Satte in pengar med Visa, kontaktade dem via livechatten när jag hade spelat mina händer, så satte dem in min bonus omgående. Cashade sedan ut med Visa, och efter ett par dagar var pengarna "hemma". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts