Gå till innehåll

Vilken klient tycker Du att jag ska välja?


poppepoker

Recommended Posts

Har haft ganska tung period bakom mig med mycket tilt...

 

Började spela i oktober förra året och rullen steg stadigt uppåt till och med Juni. Sedan dess har jag blivit mycket mer instabil. Rullen har haft otroliga svängningar. Har mesta dels lirat NL100 det senaste året och har bl.a. lirat på PP och UB.

 

Nu är min rulle nere på lite över 1000 $ och jag har beslutat att byta klient från UB till någon annan. De jag väljer mellan är Betfred (där jag har bara 1200 rakeade händer till jag får 250 $ i bonus), WPX för att sidan är rakefri (bra att stödja sånt tycker jag) och SS för att jag får mer respekt för pengar när jag spelar med kronor...

 

Övrig fakta: Jag är en ganska aggressiv spelare och älskar att möte aggro/passiva spelare... Och är bra på att tilta fast dålig på money mangement

 

Vilken klient tycker ni är bäst?

 

P.S. ge gärna kommentarer om WPX ifall ni vet nått om den klienten, har själv inte hört så mkt om den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker wpx är drömmen förutom att det inte finns så jättemycket trafik. Så skönt att kunna gå plus utan att gå plus på spelet.

 

Klienten är det inget fel på förutom att vissa klagar på att de blir disconnectade fast det är inget problem som jag råkat ut för.

 

Deras support är också mycket bra, de har en live chat som svarar på några sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker wpx är drömmen förutom att det inte finns så jättemycket trafik. Så skönt att kunna gå plus utan att gå plus på spelet.

 

Klienten är det inget fel på förutom att vissa klagar på att de blir disconnectade fast det är inget problem som jag råkat ut för.

 

Deras support är också mycket bra, de har en live chat som svarar på några sekunder.

 

Håller helt klart med dig... Men hur är det med skatt? Måste man skatta? Går det isf. att komma runt skatten så man slipper betala 30 %?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...