Gå till innehåll

Går det att göra en första insättning från en pokersida?


illerrre

Recommended Posts

en fråga angående neteller. hur snabbt går det från det att man cashar ut från en sida till att pengarna hamnar på neteller kontot? tex om jag vill flytta mina pengar från fulltilt till pokerstars?

 

Det beror på hur snabbt fulltilt gör överföringen till neteller.

 

På prima brukar det ta 3 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Vilka siter godkänner att man cashar ut till neteller trots att man stoppat in pengar med t.ex VISA?

 

Undrar samma sak. Någon nämnde prima? Stämmer det? B2B annars tror jag. Har för mig att dessa accepterade detta den gången i tiden jag gjorde det för första gången.

 

Jag vet ingen site/nätverk som godkänner utbetalning till Neteller trots insättning på annat sätt. Skulle vara intressant om någon kan bekräfta att det faktiskt finns någon site som gör det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full Tilt återför pengarna på samma sätt som de kom in, men ingen återföring till kreditkort. Men andra ord borde man ju kunna föra över till NETeller. Det hoppas jag iaf.

Jag vet ingen site/nätverk som godkänner utbetalning till Neteller trots insättning på annat sätt. Skulle vara intressant om någon kan bekräfta att det faktiskt finns någon site som gör det!

 

Detta går att göra på Full Tilt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...