illerrre Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Kan man göra en första insättning till neteller från en poker sida? T.ex. cashout till neteller från paradisepoker? Eller måste den första insättning vara från min bank, med visa kort m.m ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Det går alldeles utmärkt. Dock så kommer en del siter göra så att de bara betalar ut på samma betalningssätt som du satte in med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 en fråga angående neteller. hur snabbt går det från det att man cashar ut från en sida till att pengarna hamnar på neteller kontot? tex om jag vill flytta mina pengar från fulltilt till pokerstars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 en fråga angående neteller. hur snabbt går det från det att man cashar ut från en sida till att pengarna hamnar på neteller kontot? tex om jag vill flytta mina pengar från fulltilt till pokerstars? Det beror på hur snabbt fulltilt gör överföringen till neteller. På prima brukar det ta 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 en fråga angående neteller. hur snabbt går det från det att man cashar ut från en sida till att pengarna hamnar på neteller kontot? tex om jag vill flytta mina pengar från fulltilt till pokerstars? Oftast inom 24 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutte_1983 Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 inom 24 timmar låter ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snorleif Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Vilka siter godkänner att man cashar ut till neteller trots att man stoppat in pengar med t.ex VISA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Vilka siter godkänner att man cashar ut till neteller trots att man stoppat in pengar med t.ex VISA? Full Tilt återför pengarna på samma sätt som de kom in, men ingen återföring till kreditkort. Men andra ord borde man ju kunna föra över till NETeller. Det hoppas jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 13 November , 2006 Rapport Share Postad 13 November , 2006 Vilka siter godkänner att man cashar ut till neteller trots att man stoppat in pengar med t.ex VISA? Undrar samma sak. Någon nämnde prima? Stämmer det? B2B annars tror jag. Har för mig att dessa accepterade detta den gången i tiden jag gjorde det för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Vilka siter godkänner att man cashar ut till neteller trots att man stoppat in pengar med t.ex VISA? Undrar samma sak. Någon nämnde prima? Stämmer det? B2B annars tror jag. Har för mig att dessa accepterade detta den gången i tiden jag gjorde det för första gången. Jag vet ingen site/nätverk som godkänner utbetalning till Neteller trots insättning på annat sätt. Skulle vara intressant om någon kan bekräfta att det faktiskt finns någon site som gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Full Tilt återför pengarna på samma sätt som de kom in, men ingen återföring till kreditkort. Men andra ord borde man ju kunna föra över till NETeller. Det hoppas jag iaf. Jag vet ingen site/nätverk som godkänner utbetalning till Neteller trots insättning på annat sätt. Skulle vara intressant om någon kan bekräfta att det faktiskt finns någon site som gör det! Detta går att göra på Full Tilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 Och Paradise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattie Postad 11 December , 2006 Rapport Share Postad 11 December , 2006 BetOnBet oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 26 December , 2006 Rapport Share Postad 26 December , 2006 Cashade nu ut till Neteller från en b2b-sajt, utan att nån gång ha satt in på neteller. Så b2b fungerar också Fick en helt okej växelkurs också €-$ för 1.3031 mot den riktiga 1.3192 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flopen Postad 2 Januari , 2007 Rapport Share Postad 2 Januari , 2007 Jag förde över från Redbet till Neteller, det var inga problem, pengarna landade direkt på Netellerkontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts