Gå till innehåll

Casha ut från partypoker


seizerr

Recommended Posts

Hej,

 

jag fick förut mitt konto fryst för jag hade glömt skriva landsnumret när jag fyllde i telnr och därav anledningen till att dom senare också fryste mitt konto. Jag har pratat med dom i telefonen och dom bad mig då skicka in en kopia på VISA kortet (jag använder min frus - den deposa jag också med) vilket jag gjorde. Dom aktiverade mitt konto igen men jag kunde inte casha ut så jag mailade dom nu idag och sa att jag inte kunde casha ut, lite senare ringer dom och frågar lite födelsedata och liknande, jag svarar och mitt konto blir "validated". Det står också att jag ska kunna göra snabbare "cash-outs". Men det är fortfarande samma problem, dvs. jag kan inte casha ut med VISA kort. Jag kan välja inprincip alla andra metoder förutom VISA kortet. Jag påpekade detta och sa att det gick FORTFARANDE INTE att casha ut och dom har försökt ringa mig igen men då var jag inte hemma.

 

Min frågan är: ska det vara såhär? Jag har ju inprincip sagt allt dom vill veta, jag har skickat in kopia på VISA kortet och såvitt jag vet bör det inte vara några som helst problem. Ändå envisas dom med att maila och ringa mig.

 

Någon annan som varit med om något liknande? Jag har iaf skickat ett argt mail och sagt att jag aldrig vart med om nå drygare cashouts.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Casha ut med bankwire istället. Tar 2-3 bankdagar, men du får en väsentligt bättre växelkurs!

 

Hur stor skillnad är det på kursen? Det blir alltså bättre kurs men ens bank tar väl ut en fast avgift? Dvs bankwire är bättre ju större summor man tar ut?

 

Jag tänkte nämligen ta ut 4000 kr från partypoker, jag har alltid kört via visa men jag kanske ska byta uttagssätt för att få bättre kurs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bankwire är bäst, iaf kurser osv men då kanske man vill ta ut mer... eftersom de har avgift

 

Det var precis det min fråga gällde, vad räknas som att "ta ut mycket". Tjänar man på att ta bankwire om man ska ta ut 4000 kr?

 

Jag har Swedbank och såg denna sida med information om avgifter:

http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infOutWww1/0,,3087,00.html (scrolla längst ner)

 

Vilken avgift är det som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Får man vara fräck att fråga hur mycket du tog ut och hur mycket du fick in på kontot?

Intressant att se om man jämför med andra alternativ.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Ska väl ändå inte en site-ansvarig/anställd behöva fråga en kund på ett pokerforum om!!! :shock:

 

Har partypoker ingen som helst intern kommunikation? Mkt märkligt imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fraxion: Ok, tack.

 

olalun: Jag håller med om att man kan tycka att det är konstigt. Skälet är att vi har väldigt strikta system och jag kommer inte åt de delar som har att göra med pengahanteringen.

Alternativen var att jaga tag i uppgifterna från en annan avdelning eller att fråga här.

Tyckte att det kunde vara ett bra tillfälle att visa alla som var intresserade vad man de facto får ut om man gör ett bank withdrawal.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...