cAshville Postad 7 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2006 Fans jävla otur! Missar poker-sm på nordicbet pga studenkryssning till Tallin. Hade tänkt lägga 100$ på satteliter. Annars köpa in mig direkt för 300$ med eventuell 50/50 stake av min far. Såg fram mot turneringen som fan. Sjukt bra struktur på den osv. tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 !"##%¤%&&/@$ Så kan man lugnt säga... 31:a i Wild Westen. Top pair mot hålstege. Stor pott, ute. PLO turnering. Kom 10:a, 6 priser. Låg 2:a och la en pott för stor chiplead på river mot 3 outs. La sedan AJ94ds(hh) på brädan K103hh med essfärgdrag, överkort och hålstege mot endast 99 som står.. och åker ut som 10:a ............. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 lägg till den här: jag 4000chips : QQ höjer till 500 blinds 75/150 5.000€ GTD b2b. två syn. Flop Q37 3 hjärter första killen ställer rakt av 1.2k jag synar, pott 4k,, han viker upp J10 en hjärter turn blank river hjärter. Inte en jättebadbeat men så här ser det ut i turneringarna jag spelar. Mina favoriter får väldigt sällan stå. Har dragit ut en gång i en turnering och det var 4 dagar sedan med 35/65 procent. sick ffs. Är kvar i turneringen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2006 15€ freezeout. Förstapris 800€ Jag på BB: Q9spader. Låga blinds. Synar 3ggr BB raise Flop: 10 7 8. Två spader. Han c-betar flop. Jag re-raisar, han mini-raisar tillbaka. Jag ställer 30bb till. FI synar med K10 off. Blank turn, blank river. Det är sådana händer man måste sätta, det gör jag inte just nu. Never Tuff syn av honom iaf, men eftersom det var en turbo-freezeout kände jag att jag gärna tog en syn för att dubbla. Hursomhelst, fick ynka 20€ för min placering i WildWesten. Har spelat upp dom till 240€ på 0.25/0.50 + buy-in till 15€ turneringen och 5k€ gtd. Dag 26-27 någonting: +240€ Dags för Miami Vice nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2006 backade ner till 200 igår. Plussade 50€ idag. Tog ut 250€ till NETeller, kommer att sätta in dem på Potraiser för deras 200€ bonus. Är förövrigt sjuk, Lazio vann derbyt igår, helt jävla underbart. Åker till Tallin på torsdag med skolans blivande studenter (hoppas på lite klonk, SHIP IT HOLLA?) cya! UPDATE: är +153€ idag. Fick in såsen på Potraiser. (nickar robot_123) Clearat 215 vip där idag. 1500 krävs för 200€. Har 27bb/100 händer där hittills över 820 händer. Känns bra 5 bord NL50 gäller! Filmtime nu. Ship it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 11 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2006 lol, edit igen: +250€ idag! 271 vip har jag spelat. Har kommit in bra med 5 bord nu, har tidigare aldrig spelat 5 bord mer än 1.5h eller så. Standard nu iaf. Hoppas kunna spela 6 bord till jullovet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 12 December , 2006 Rapport Share Postad 12 December , 2006 här plussar vi rakt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 nja, svängde 150€ igår. Slutade -10€ tillslut. Ska bli mer weak-tight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 13 December , 2006 Rapport Share Postad 13 December , 2006 thats the key Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 13 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2006 Någon som har lust att hjälpa mig med Poker Tracker? Jag kommer inte igång. Helst någon slags "Live-support" via msn eller ventrilo Vore jättetacksam! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 16 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 December , 2006 kom hem från Tallin idag. Sjuk kryssning Är upp 100€ hittills idag. Är sååå trött, skriver mer sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 17 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2006 Clearade bonusen idag, 200€ fick jag för det. Tog ut 350€ till NETeller och resten till mitt bankkonto, julklappsdags ni vet Kommer att fortsätta spela på b2b för någon ny bonus. Väntar även på en 120€ bonus som kommer om en vecka. cheers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LongAgo Postad 17 December , 2006 Rapport Share Postad 17 December , 2006 ship it holla! Looks good. Att du pallar lira på b2b alltså, helvete. Alla bonusar gör det ju till rena tight-o-mania stället. Ship it somewhere else. Lirar du inga standiga Mtt's? Hur ligger rullen till btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 21 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2006 Tja man! Nja, klarade tillslut inte av b2b. Hade som mest rulle på 500€. Cashade ut 200€ och skottade bort resten. Dumt och onödigt. (väntar på ca 160€ i bonus och rejkbäck också.) Hade paus till idag, satte in 50$ på PokerStars. NL50 för hela slanten. Började vid 16-tiden idag och har nu 320$ + en plats i 1m$ garren på söndag (värde 215$) som jag vann via en Double-shotout, 2 platser, 64 deltagare. Känns riktigt bra nu. En gång i livet på söndag? ;D SHIP IT HOLLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 21 December , 2006 Rapport Share Postad 21 December , 2006 Looking fine! Sjuka ryck du har i början på dina rullar hela tiden. 1m$ garren på söndag alltså! Du kommer med andra ord vara släktens svarta får som sitter vid datorn och skriker: "tyst stör mig inte!" när julklapparna ska delas ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 22 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2006 Looking fine! Sjuka ryck du har i början på dina rullar hela tiden. 1m$ garren på söndag alltså! Du kommer med andra ord vara släktens svarta får som sitter vid datorn och skriker: "tyst stör mig inte!" när julklapparna ska delas ut Sjuka ryck för en weak-tighting som du ja För en superlooseaggro är det normalt! Nja, har redan förberette min pappa om att jag ska sticka vid halv 10 snåret och han förutspråkade noll-alkoholintag under kvällen + extra ordinerad vila under eftermiddagen (ligga i soffan och få julklappar + julmat för att slippa bli trött?). Byter gärna 10-15% med Superfunk(derby-boy) eller någon annan. Skriv på msn. shipit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 22 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2006 SLØVås wins pot ($495) with four of a kind, Fours Jag: J9. flop JJ7. Han betar 20. Syn. turn 4. Han betar 50. Jag ställer 213 totalt. pott 500$. River 4. Jag tänker, ahh. skönt om han hade högre kicker att båda fick kåk. Han visar upp 44. 5/10 gick jag in på med 250$. En gång i livet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 24 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2006 Sunday Million på Stars (215$) om två timmar. Nickar henko4. Någon mer som ska spela? Nick isåfall. gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Jag byter gärna 10%, lirar också nu. Nickar "hersby". Är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 24 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2006 sorry har bytt bort 20% redan. Måste spara lite till mig också! gl mate! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
teddybeahr Postad 24 December , 2006 Rapport Share Postad 24 December , 2006 Ok, inga problem. Lycka till, ses HU. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 24 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2006 yes sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 25 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2006 kom 1500 nånting. Hade 10% i superfunk, fick nästan en hundring$ för det. Satte mig på 1/2, får AA efter 2min. höjer blalbalba. Flop: Q62. höjer, han ställer. Syn. Han har Q7. turn Q. 215$ pott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2006 Kan Jj Stå En Jävla Gång Mot A8 ?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 26 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2006 bad beat dagboken nummer ett.. hur kan inte AK82ss vinna på 10Q5 rätt färgdrag med ässet mot J546 all in flop han har lägre flushdrag 120€ pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts