PrisonX Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Hejsan, Idag när jag satte mig och spelade på Party och jag klickade mig vidare till "my account" så kom det upp förljande "Ange huvudlösenord för *****" mitt på skrämen försökte trycka bort det och det försvann, uppdaterade webbläsaren som är av typen firefox mozilla och meddelandet kom tillbaka. någon som varit med om något liknande, detta uppstår bara på sidan "my account" hur ser säkerheten ut? Citera
SantaClawzz Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Hejsan, Idag när jag satte mig och spelade på Party och jag klickade mig vidare till "my account" så kom det upp förljande "Ange huvudlösenord för *****" mitt på skrämen försökte trycka bort det och det försvann, uppdaterade webbläsaren som är av typen firefox mozilla och meddelandet kom tillbaka. någon som varit med om något liknande, detta uppstår bara på sidan "my account" hur ser säkerheten ut? Kan det vara så att du sparat lösenordet i Firefox och valt att säkra upp de sparade lösenorden med ett huvudlösenord? Citera
PrisonX Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Nej jag sparar aldrig mina lösen och har inte något huvudlösenord, förstår ingenting, formaterade om datorn just eftersom jag blev en anningen skraj, nu ser allt ut som vanligt igen, skumt var det iaf! Citera
PartyPoker Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Postad 30 Oktober , 2006 Skicka mig ett PM om det händer igen. Blir stressad av tanken på en trojan eller liknande. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts