ltdrichard Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Det finns ju skinns som man ändrar utseende på bord, kort m.m. Men jag undrar finns det något program el dylikt som omvandlar pengarna till blinds. Om man exempelvis spelar med 2/4 dollar blinds och kan få det till att spela med 100 big blinds. När man spelar ser man att någon höjer 4 enheter, eller 4 big blinds istället för 16 dollar. Hoppas ni förstår vad jag menar för jag är inte säker på att jag hade förstått min förklarning. Anledningen till att jag undrar detta är när man spelat ett tag på en nivå men sedan går ner i nivå tappar jag respekten för pengarna. Citera
Bein Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Vore väldigt effektivt, skulle jag nog med behöva när jag går ner i nivå. Citera
Loveless Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Problemet är att skins baseras på statisk information, medans satsningen är dynamisk. Inte heller HH läsning skulle fungera då dessa som bäst skapas efter att handen är färdigspelad. Kvar blir att läsa av informationen ifrån bildminnet vilket inte är jättelätt. Självklart går det, annars skulle ju inte program som foldem fungera. Citera
pisak84 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 låter ändå riskabelt och kanske till och med olagligt... mindre begåvade användare kanske inte förstår hur mycket dom spelar om osv.. Citera
DaPine87 Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 det finns ett sånt program till party vet jag allafall. $ToBB. Citera
ltdrichard Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 det finns ett sånt program till party vet jag allafall. $ToBB. Vet du vart man kan köpa på sig ett sådant då? Provade googla men det gav mest jumbo mumbo. Citera
eddiemedusa Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 det finns ett sånt program till party vet jag allafall. $ToBB. Vet du vart man kan köpa på sig ett sådant då? Provade googla men det gav mest jumbo mumbo. Finns gratis på overcards.com Citera
ltdrichard Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Har du en direktlänk? Hittar det inte nämligen. Citera
Fnii! Grrp! Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Det vore väldigt trevligt, som en funktion hos klienten om inte annat. Jag har funderat på det där förut, och särskilt tufft vore det i turneringar. Blindsen ligger på 0.5/1 konstant, bara stackarna minskas när det blir ny nivå. Citera
eddiemedusa Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Har du en direktlänk? Hittar det inte nämligen. http://forumserver.twoplustwo.com/showthreaded.php?Cat=0&Number=4150941&an=0&page=2#Post4150941 Citera
gdaily Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det ingen som orkar tänka själv nuförtiden? Citera
DaPine87 Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det ingen som orkar tänka själv nuförtiden? nope Citera
Fnii! Grrp! Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Är det ingen som orkar tänka själv nuförtiden? Spelar man på olika nivåer på olika bord kanske det skulle hindra tankefel och ge en en kvarts sekund här och där och kanske förhindra ett och annat misstag? På det vis en fyrfärgskortlek ger en en liten edge i att läsa brädan kanske normaliserade mörkar skulle ge en en edge i att läsa stackdjup och satsningar? Citera
Recommended Posts