Guggan Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Som ni antagligen förstår är jag förkyld och jag måste bli frisk,snabbt... Vad göra? Citera
Scofield Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Ta en knäckemacka, bre på smör, häll på lite salt, hacka lök och lägg på plus lite citron på det och drick te som kommer du att må bättre,, Citera
baloobas Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Jag e med sjuk. Fast jag tycker det är ganska skönt. Hemma från jobbet, hinner spela precis hur mycket jag vill. Ett par panaodil och lite näs-spray så är man fit for fight. /Grinder för en dag Citera
Brumpa Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 även jag är förkyld. surt med tentamen imorgon bara.. annars är de ju underbart att få spendera några dagar i soffan Citera
Donner Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Ta en knäckemacka, bre på smör, häll på lite salt, hacka lök och lägg på plus lite citron på det och drick te som kommer du att må bättre,, Vitlök Citera
Grävlis Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Postad 26 Oktober , 2006 Drick lite whiskey. Eller annan starksprit. Rent. Citera
Recommended Posts