Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Samsung, upplösning 1600x1200, perfekt för 4 bord (normal size) utan överlappning.

Köpt för ca 4 månader sen på Onoff för +6000kr .... Som ny..

Säljes pga köp av större skärm..

Pris 3500kr POK

0490-26022 Kejan

Postad

Har ingen länk... Finns ej på onoff sida då dom fick "special" beställa...

Kom och titta på den istället... Det är ca 1km från peru... Din lata bonne..

Förresten har ingen stationär dator nu då den är på lagning så du kan inte testa den....bara titta.. men jag blåser dig inte... ;)

DiegoForlan... Kan du ringa mig på 0490-26022 .... har några frågor angående sånt man inte får prata om på detta forum... :D

Postad

Ja köpte en likadan skärm (fast Dell) för 3 månader sen för ungefär samma pris... funkar bra då jag multi-tablar med mindre bords-size...

Vad ska du köpa för ny skärm? Jag funderar också på en ny, kanske en 24" eller 30" wide.. tror dom sjunkit lite i pris nu :D

Postad
Ja köpte en likadan skärm (fast Dell) för 3 månader sen för ungefär samma pris... funkar bra då jag multi-tablar med mindre bords-size...

Vad ska du köpa för ny skärm? Jag funderar också på en ny, kanske en 24" eller 30" wide.. tror dom sjunkit lite i pris nu :D

det blir nån av dom.... beställde en 20" till och tänkte köra dubbla men ångrat mig...

24"=8000:-

30"=19000:-