Gå till innehåll

Ny Lokal!!


Mjukis

Recommended Posts

Så äntligen har Westbaypoker en helt egen lokal!

Den är placerad brevid arbetsförmedlingen på kvarngatan.

Premiären blir nu på fredag (smygpremiär imorgon för ett bokat sällskap)

 

Det finns en del att göra med lokalen, datorer, tv och soffa ska in.

Herman och Benza har/ska sponsra med soffor.

Ett V.I.P rum för cash ska byggas men vi tar allt eftersom vi har tid och pengar.

 

Om någon har en dator (med eller utan skärm) med nätverkskort till övers gratis/billigt så tar vi gärna emot förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett Round-Table sällskap på runt 20 man som vill lära sig spela poker.

JAG ska lära dom :lol:

 

= ~20 nya medlemmar!

 

Oh fan, va ska jag där o göra då om du ska lära dom Mjukis?

 

Du kan känna dig lugn Kejan.. de är jag som ska hålla i de där oxå... så 79s kommer räknas som nuts.. kommer heller inte "lära ut" att man får syna mer än 3 ggr/timma.. Raise eller fold är de som gäller.. Waise BÖR man säga minst varannan hand preflop, helst bör man ligga på ca 70-80% i sina bästa stunder..

implicita klonkarodds kommer tas upp om tid finns...

 

ca 20 man, ska "lära sig" spela Texas OCH spela en turnering (3 bords) på max 3 timmar... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så äntligen har Westbaypoker en helt egen lokal!

Den är placerad brevid arbetsförmedlingen på kvarngatan.

Premiären blir nu på fredag (smygpremiär imorgon för ett bokat sällskap)

 

Det finns en del att göra med lokalen, datorer, tv och soffa ska in.

Herman och Benza har/ska sponsra med soffor.

Ett V.I.P rum för cash ska byggas men vi tar allt eftersom vi har tid och pengar.

 

Om någon har en dator (med eller utan skärm) med nätverkskort till övers gratis/billigt så tar vi gärna emot förslag.

 

Har eventuellt en gammal 17"-are som står o skräpar som kunde slumpas bort.. har nog faktiskt en dator oxå, nätverkskort finns hårddisk saknas. Kommer fan inte ihåg va de är för nån, typ lite mer än 1ghz iaf.. nån som har en gammal rutten hårddisk??

 

Ska kika påt när jag kommer hem...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

:club::diamond: UPPFRÄSCHNING AV LOKAL :heart::spade:

 

För dom som känner sig manade att hjälpa till att få iordning lokalen inför helgen är välkomna till klubben under morgondagen och fredag!!! (tror jag)

Det finns nog folk där iaf från kl 1400, men ring nån först o kolla!

 

Målning, tapetsering städning klistring o meck o massa woligt!

 

Jag ska försöka vara där efter kl 16 imorrn, Benza o Jessica o Kejan.. (om han inte sover :P) e nog redan där då.

 

Ta kontakt med mej eller Mjukis eller Benza!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 man + 2 kärringar idag, mycket bra, speciellt tack till John E för isoleringsplattor och uppsättning av dom! Mkt snällt!

 

 

Jag finns i lokalen från kl 1400 imorgon fredag, finns lite småpill att styra med för den som känner sig manad.

Finns säkert folk där från kl 11-12, gå förbi och ta en titt.

 

Det är riktigt bra nu, bord och lampor är på plats, riktig "wo".

Kommer bli ännu bättre med lite färg i turneringsdelen, cashrummet blev riktigt bra bara med målningen och nu står Jessica och Benza o drar upp tapeter... kommer bli kanon!

 

Tack för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja nu är det nästan klart lite list som ska upp och lite tyg i fönstret.....men det blev riktigt bra ....även om det inte blev som jag hade tänkt från början....men men

 

Mjukiz tyckte att vi skulle ha blommiga gardiner i det lilla rummet...men jag tror inte det blir bra asså..... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Kanotklubben lr, nä, tror inte de.

 

Iom att vi är X antal personer som ska vistas i lokalen så har Bruno, för säkerhets skull, ansökt om bygglov hos kommunen. Det har med försäkringar och sånt skit å göra. Trappan ner i lokalen ska va godkänd för ett visst antal kilo, ventilationen ska va godkännd för X antal personer osv, osv.

 

Kommer troligtvis/förhoppningsvis få svar nu i februari, det måste visst till ett möte inom kommunen för att det ska va/bli godkännt, och dessa möten hålls bara en gång i månaden va jag fattade.

 

Men jag ska hålla er underättade vad som händer så fort jag får veta nåt nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Sluta jiddra lixom. Jag tar det nån kväll.

 

Vi har flyttat ur våran lokal under helgen, allt står i den nya lokalen som väntar på att det ska komma en massa handymans och bygga rökrum, toalett och dra ventilation.

 

Det kommer nog därför att vara stängt under Juli så homegames lär ju bli vanligt.

Vi drar igång så fort det finns rinnande vatten och ett fungerande skithus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...