Gå till innehåll

Konstigt in absurdum - rejken


Karl_Rove

Recommended Posts

Men tycker ni på riktigt att man borde betala lika mycket skatt om man tjänar 14k/mån som om man tjänar 75k/mån?

 

Det är en ideologisk fråga men ur en rättvisesynpunkt borde det nog vara så. Vänd på frågeställningen istället. Varför ska den som tjänar mer betala en högre avgift till staten äm den som tjänar mindre? Sliter han mer på trottoaren?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att återgå till Topic om Rejken.

Det är helt sjukt hur mycket vi rejkar. Det kan vi alla hålla med om. Även om vi är High-Low elelr Micro spelare. OM man vet om vad Rejk är och har koll på hur mycket det är.

Det är synd att PF.nu har egnaintäckter från pokerbolagen så att dom inte kan ge Rejken och Rejkfria/Låga siter stor fokus. Det skulle ju göra stor skillnad om alla på PF bara var medvetna om hur mycket rejk dom betalar.

Kan själv säga att jag jagade bonusar som en galning men det där med "Räjkback" verkade så krångligt och man vann nog inget ändå. Jag menar hur mycket kand 25% bli av dom futtiga centen jag rejkar varje pott 8) Hur kunde man INTE tänka på hur JÄVLA mycket man räjkar. Det är HELT otroligt. Hade ingen aning om att jag rejkade mer än min vinst. vilker man gör om man går ungefär +-0 på bonusar.

Men men alla sagor har lyckligt slut.. hittade wpex...

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...