Gå till innehåll

Vilken moderator får dig att...


Bästa moderatorn, alla kategorier?  

202 medlemmar har röstat

  1. 1. Bästa moderatorn, alla kategorier?



Recommended Posts

Vilken moderator får dig att stiga upp ur sängen efter en riktigt usel nattsession framför dumburken???

 

Vilken moderator ser du som ljuset i tunnelns slut???

 

Vilken moderators vishet låter du skina över ditt godtrogna anlete???

 

Vilken moderator skulle du avbilda i marmor, sätta på en piedstal och avguda tills dina knän blödde???

 

Kort och gott, vem är den bästa moderatorn på pf.nu???

 

(Har jag glömt nån så är jag säker på att detta misstag rättas till av nån rubrikpillare/repostare) :roll:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 73
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Min röstning:

 

Bäst för forumet all around: QoS

Bäst på att dela med sig av pokerkunskaper: Hjort

 

Vad jag är bäst på vete fasen, inte nått relaterat till poker i allafall ;)

 

[Edit] Finns alltså folk som röstar på mig. Måste vara ekonomer som läst något aktietips och tips om dollarutvecklingen ;) [/Edit]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bäst på att dela med sig av pokerkunskaper: Hjort

 

Protest!

 

Jag har delat med mig av precis varenda gnutta pokerkunskap jag besitter. Hjort har delat med sig av kanske 10% av sina kunskaper. alltså är jag bäst på att dela med mig av mina pokerkunskaper ;)

 

Hjort har ju skrivit mer än dubbelt så många inlägg som dig. Allt kan väl inte bara vara spam ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har delat med mig av precis varenda gnutta pokerkunskap jag besitter. Hjort har delat med sig av kanske 10% av sina kunskaper. alltså är jag bäst på att dela med mig av mina pokerkunskaper ;)

Jag är rätt säker på att QoS någon gång har sagt ett par korrekta pokeruttalanden av misstag. Konsekvensen blir ju då att han har delat med sig över 100% av sin pokerkunskap. Alltså vinner QoS.

 

FWIW så röstade jag på QoS då han gör så väldigt mycket med forumet jämnt och ständigt. Modereringsmässigt så ligger han ju långt före oss andra.

 

P.S. Om vi skulle göra en poll om kunskapsmeddelning så finns det ju gott om ickemoderatorer som borde dyka upp på nomineringslistan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag sett diverse bilder från tomtecup mm så är det ju inte alldelles självklart att rösta på någon av herrarna. Men listor är alltid kul.

 

Jag röstade på Baller. Två orsaker:

-Han hade ingen röst. "Alla borde få vara Lucia"-syndromet.

-Jag såg direkt att min röst påverkade stapeln 8-)

 

Men egentligen är ni rätt bra allihopa :heart:

 

Edit: Fan, kan man bara lägga en röst. Kan inte nån lägga en på Henkeman också. Han har ju så bra boktips na ni na na ni na ni na na na.

Dessutom är han en värdig representant för Sveriges vackraste stad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här hör väl hemma i "Om POKERFORUM.nu"? :)

 

Elvis, var inte orolig, det går inte att kolla vem som röstat vad. :)

 

Vill bara säga tack till alla som röstat på mig, vet inte vilka ni är men kom och hälsa på mig på LIVE så får ni en ni en fin-fin Twixbar! :mrgreen:

 

Observera att erbjudandet ovan även gäller röster som kommer efter denna postning - nej, det är inte mutor, det är bara godis och alla som klagar kommer bli bannade. ;)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...