Gå till innehåll

DaPajn!

DaPine87

Recommended Posts

Strafftips:

Skänka en semiliten summa till valfri välgörenhet?

bra tips, hade faktiskt lite egna tankar på det! :D OK, håller jag mig inte månaden ut på prima och NL100 lir och några MTTs och några extreme turbo sngs så blir det 500$ till nån sorts välgörenhet. Sen nästa månad blir det ett nytt straff :D

Hmm, går så piss nu så jag tar dagboksledigt månaden ut för att försöka hitta tebax till spelet. Kommer definivt att lira NL100SH men är faktiskt osäker på om prima är något för mig. Så därför skiter jag i reglerna ovanför och istället satsar på att en gång för alla komma till rätta :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

otippat 8-)

mm :P Men eftersom pokern är min enda inkomst och jag känner att det går piss på prima nu så måste jag fan byta en liten sväng :(

Varför byta nät? Att möta tighta prima-grinders bör ju som regel ge mindre swings än dåliga fiskar. Dessutom funkar inte sannolikheten så att den börjar om bara för att du byter nät. (=

Jag röstar för lägre stakes eller att du tightar till dig som fan tills du får tillbaks plusset!

Länk till kommentar

Strafftips:

Skänka en semiliten summa till valfri välgörenhet?

bra tips, hade faktiskt lite egna tankar på det! :D OK, håller jag mig inte månaden ut på prima och NL100 lir och några MTTs och några extreme turbo sngs så blir det 500$ till nån sorts välgörenhet. Sen nästa månad blir det ett nytt straff :D

Hmm, går så piss nu så jag tar dagboksledigt månaden ut för att försöka hitta tebax till spelet. Kommer definivt att lira NL100SH men är faktiskt osäker på om prima är något för mig. Så därför skiter jag i reglerna ovanför och istället satsar på att en gång för alla komma till rätta :D

Ipoker var fullt med fisk sist jag spelade NL100 där. Det var iofs innan de förbjöd (?) amerikaner men jag upplevde att de sämsta spelarna var italienarna, fransmännen och tyskarna, i den ordningen. De finns fortfarande i stora lass. Spelarna på Ongame är ju inte bra heller. Det finns många helt ok bonusar på dessa båda nätverk som borde motsvara en ok % bananer. Everest är ju som du säger lätta pengar också. Där räcker dock inte bonusarna till om man spelar mycket.

Länk till kommentar

otippat 8-)

mm :P Men eftersom pokern är min enda inkomst och jag känner att det går piss på prima nu så måste jag fan byta en liten sväng :(

Varför byta nät? Att möta tighta prima-grinders bör ju som regel ge mindre swings än dåliga fiskar. Dessutom funkar inte sannolikheten så att den börjar om bara för att du byter nät. (=

Jag röstar för lägre stakes eller att du tightar till dig som fan tills du får tillbaks plusset!

grejen är att tighta till sig på prima är ingen bra idé för att vinna några pengar där måste man typ vara aggressorn, vill lira på en sida där folk kan jö lite tomteplays så att man kan lira lite mer tight, och everest verkar ju rätt så fiskigt vad jag hört :D Sen att sannolikheten inte börjar om vet jag, men mitt pokerpsyke nollställs ;):P

Länk till kommentar

otippat 8-)

grejen är att tighta till sig på prima är ingen bra idé för att vinna några pengar där måste man typ vara aggressorn, vill lira på en sida där folk kan jö lite tomteplays så att man kan lira lite mer tight, och everest verkar ju rätt så fiskigt vad jag hört :D Sen att sannolikheten inte börjar om vet jag, men mitt pokerpsyke nollställs ;):P

Jag tycker du gör rätt DaPine. Varje gång jag bytat nät har jag av nån anledning fått ett uppsving. Innan det börjat gå ner igen såklart ;)

Det mest troliga är väl att det är nån slags nykomlingsrigg. :roll:

Länk till kommentar

hmm, sjuk dag, 2200 händer och 17 inköp upp :D

17 inköp? Du måste berätta hemligheten! Vilken sajt spelade du på?

hemligheten är att ha 50 PP, och 35 av dem floppar set, och sen så ska man också floppa ett tiotal stegar och färger också ;) Som sagt, fått sjukt bra händer, fått sjukt fina floppar, och har även lirat sjukt bra :D

Graf på spelet hitils sen jag starta dagboken:

graaafkv5.th.jpg

Länk till kommentar

haha sick.. själv hare gått kasst idag-,-

nu kanske du får motivation att hålla uppe dagboken, eller kanske göra en nystart :lol: -__-

var det på prima, everest eller någon annan hemlig site du lyckades med din 17inköps rush?

Hehe, gör jag en ny så blir jag troligen bannad :P Hemlig site ;)

Länk till kommentar

Ipoker var fullt med fisk sist jag spelade NL100 där. Det var iofs innan de förbjöd (?) amerikaner men jag upplevde att de sämsta spelarna var italienarna, fransmännen och tyskarna, i den ordningen. De finns fortfarande i stora lass.

Bara att hålla med. iPoker har de absolut sämsta spelarna jag stött på. Därför har jag slagit mig ner där nu de senaste månaderna.

Me like Fransmän & Italienare. 8-)

Det blir mycket -"Jaha, han är fransman, syyn"

Kan vara extremt tiltande också med alla utdragningar, man blir förvånad dagligen att det finns sådana übertomtar fortfarande. Frågar man i chatten hur de kan syna en all in med K2s svarar de U must gamble to win. Tomtfransoserna håller till ända upp till NL400 (vad jag vet).

Länk till kommentar

Ipoker var fullt med fisk sist jag spelade NL100 där. Det var iofs innan de förbjöd (?) amerikaner men jag upplevde att de sämsta spelarna var italienarna, fransmännen och tyskarna, i den ordningen. De finns fortfarande i stora lass.

Bara att hålla med. iPoker har de absolut sämsta spelarna jag stött på. Därför har jag slagit mig ner där nu de senaste månaderna.

Me like Fransmän & Italienare. 8-)

Det blir mycket -"Jaha, han är fransman, syyn"

Kan vara extremt tiltande också med alla utdragningar, man blir förvånad dagligen att det finns sådana übertomtar fortfarande. Frågar man i chatten hur de kan syna en all in med K2s svarar de U must gamble to win. Tomtfransoserna håller till ända upp till NL400 (vad jag vet).

Låter ju faktiskt riktigt trevligt, kanske ska testa lite ;):P

Länk till kommentar

• Skapa nytt...