DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Att tighta till sig kan ge högre aggresionfactor ocskå. Fold och raise ökar AF. hmm, hade jag ingen aning om, trodde det bara var hur mycket man pangade på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Spelade en till session nu! Gick rätt bra. Hade lite flyt några gånger men spelade helt ok. Har haft sjukt många AA, KK och QQ idag men får knappt nån action nån gång, lite segt... Sammanfattar imöra, orkar inte nu, blev allafall ca 150$ plus... gn! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Hur många bord spelar du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Hur många bord spelar du? brukar spela 4 bord till frukosten och när jag lirar sent på kvällen/natten och 6 bord under dagen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 goodluck dapajn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 goodluck dapajn tyty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Blev en lång och svängig morgonsesseion. Absolut INTE nöjd med mitt spel, spelade snuksigt dåligt Länge sedan jag spelade så illa, synade fast jag visste att jag var slagen efter att jag övertalat mig själv att han boomade sitt drag fast jag visste så inte var fallet Blev ca 1K händer och 116$ back.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Strafftips: Skänka en semiliten summa till valfri välgörenhet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Strafftips: Skänka en semiliten summa till valfri välgörenhet? bra tips, hade faktiskt lite egna tankar på det! OK, håller jag mig inte månaden ut på prima och NL100 lir och några MTTs och några extreme turbo sngs så blir det 500$ till nån sorts välgörenhet. Sen nästa månad blir det ett nytt straff Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Bra initiativ!! (stavning?) Tänkte mig mindre men nu lär du väl kunna hålla dig iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Bra initiativ!! (stavning?) Tänkte mig mindre men nu lär du väl kunna hålla dig iaf måste ju svida lite plus att det skulle gå till en bra sak. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joeki Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Är väl bara att gratulera välgörenheten till dessa nya garanterade 500 dollar då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Är väl bara att gratulera välgörenheten till dessa nya garanterade 500 dollar då looool Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 lirar du inte för team Railbirds längre? Lycka till med dagboken (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johnny Mancusa Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 jag e ett välgöringhets offer...så jag tar gärna emot bidrag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 lirar du inte för team Railbirds längre? Lycka till med dagboken (= det glömde jag, kommer att spela partys 250K$ guaranted varje helg i några veckor thx Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Hittade en riktigt fin session nyss där jag plussade ca 4 inköp Fick för en gångs skull bra träffar och bra betalt för mina träffar och spelade också helt ok. Var bara en pott med AA som jag spelade dåligt, ska posta den och några till sen. Första ska jag käka och se lite film... bbl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Förresten, målet för resten av månaden är att rejka 1K$. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 haahaha Tack för ett gott skratt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Nick på prima? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Nick på prima? DaPine87 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Det var dock den enda bilden google hittade Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Lycka till med den nya dagboken! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 24 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 Lycka till med den nya dagboken! tyty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts