Cyntax Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Inga amerikaner -> färre spelare -> mindre tur inblandat -> svenskar vinner allt! Grattis! Amerikaner eller inte. Svenskarna vinner ändå. Citera
danielfroberg Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Inga amerikaner -> färre spelare -> mindre tur inblandat -> svenskar vinner allt! Grattis! Amerikaner eller inte. Svenskarna vinner ändå. Ja, men dem finska framgångarna uteblir som vanligt Citera
Matteprof Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Grattis!! Dessutom kan vi ju alla vara glada för denna vinst innebar ju nästan 200 000 SEK till Reinfelds stadskassa Citera
danielfroberg Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Grattis!! Dessutom kan vi ju alla vara glada för denna vinst innebar ju nästan 200 000 SEK till Reinfelds stadskassa Hyssshhh! Citera
erik87 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Tack allihopa! Kan glädja er alla med att jag är rätt säker på att jag klara tentan också Citera
bzkt Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Vad är $100k jämfört med en tentaklonk? Grattis som fan till turneringsvinsten också! Citera
Klabbe99 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Grattis! OT Hur dealar man i en onlinesite? Klabbe Citera
toompa84 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Tack allihopa! Kan glädja er alla med att jag är rätt säker på att jag klara tentan också Vad pluggar du? Citera
scouserandy Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Vilket Spel : Texas Hold'em NLAntal Spelare : 28 Antal Platser Betalda : 3 Inköp : $5 + $.5 Placering : 1 Pris : $70 Site : Everest Poker Första tuneringsvinsten! Va ett tag sedan Citera
Peligroso Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Postad 23 Oktober , 2006 Får instämma med tidigare gratulationer! OTHur dealar man i en onlinesite? Det undrar jag också faktiskt. Citera
Fungus Smoke Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Hur dealar man i en onlinesite? Det undrar jag också faktiskt. Först gör man upp i chatten. Sedan kontaktar man supporten på sajten - de kollar att alla är överens och sedan betalar de ut enligt uppgörelsen. Enkelt och smidigt. // FS Citera
Skanke Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Hur dealar man i en onlinesite? Det undrar jag också faktiskt. Först gör man upp i chatten. Sedan kontaktar man supporten på sajten - de kollar att alla är överens och sedan betalar de ut enligt uppgörelsen. Enkelt och smidigt. // FS På poker stars iallafall finns en snubbe från siten med och övervakar finalbordet. Han stoppar turneringen om någon vill ha en deal. Sedan diskuteras det om alla vill vara med. Säger någon nej körs turneringen igång igen. Tackar alla ja till dealen kör man klart turren, ofta med någon sparad peng som vinnaren tar hem..... Citera
Cyntax Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Hur dealar man i en onlinesite? Det undrar jag också faktiskt. Först gör man upp i chatten. Sedan kontaktar man supporten på sajten - de kollar att alla är överens och sedan betalar de ut enligt uppgörelsen. Enkelt och smidigt. // FS På poker stars iallafall finns en snubbe från siten med och övervakar finalbordet. Han stoppar turneringen om någon vill ha en deal. Sedan diskuteras det om alla vill vara med. Säger någon nej körs turneringen igång igen. Tackar alla ja till dealen kör man klart turren, ofta med någon sparad peng som vinnaren tar hem.....På PartyPoker kan man klicka i en rutan om man vill ha deal. När alla som är kvar vid finalbordet är med på deal stoppas turneringen. Sedan diskuteras dealen. Den som är chipleader får då i uppdrag att fördela pengarna i en tabell. När han är klar med det måste alla godkänna dealen. Mycket smidigt faktiskt. Citera
Recommended Posts