ziddax Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Handlar om fusk än så länge. Vet inte om vad det är mer än så. front edit: rätt ska va rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 dom var ju här på pf och försökte värva folk att intervjua etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Ser ut som de lyckades hitta några trots allt... Skumt att man för lite publicitet ställer upp att bli intervjuad om att man fuskar o drar in hundratusentals kronor. Att man vågar lixom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 När hon frågar han om dem kan stoppa att folk prtar om sina händer över msn.....han säger ja det skulle vi upptäcka och göra en utredning hahahhahahahhahahahahahaha ROLIGASTE JAG HÖRT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Tjohoo, intervju med Mats!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
o_x_e_n Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Mkt bra så här långt......JUMMY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Bara att Mats lät väldigt dryg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Front i p3, inte Frank. Kul att höra iremmats, han är rätt cool. Intressant om bottar oxå, vet inte vad man ska tro riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oknytt Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Kul att höra iremmats, han är rätt cool. Intressant om bottar oxå, vet inte vad man ska tro riktigt. "Up to 25% of the players on lowlimit is bots in one of the major networks" Hörde jag rätt?! Hmmm låter lite överdrivet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Front är det väl ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Komiskt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 "Up to 25% of the players on lowlimit is bots in one of the major networks Men snälla, det är klart att det finns botar och det är klart att det inte är 1/4 av spelarna. Lite rimlighetsbedömning får man faktiskt ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 begreppet "Up to" är fint Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Var det iremmats som pratade sån östgötska om att han ville ha parmaskinka? Kom in mitt i programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Var det iremmats som pratade sån östgötska om att han ville ha parmaskinka? Kom in mitt i programmet. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurgel Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 artificiell inteligens.. wow.. dom har fan kommit långt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Redde dom ut ifall Mats är en bot eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Redde dom ut ifall Mats är en bot eller inte ? Nej, han var bara 25%. Dom blandade ihop det där och fick det till att det fans upp till 25% botar. Men det var alltså två olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Batch Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Bara jag som störde mig något oerhört på mailet i slutet där någon gjort en liknelse mellan poker och tillverkning av motorblock? "Om det är tillåtet att låta en maskin göra motorblock som är bättre än konkurentens så varför skulle det kunna appliceras samma moral på pokervärlden...Bottar borde inte vara fusk eftersom de endast gör det en människa fysiskt sätt skulle klara av." Om man ser det på det sättet så varför inte låta automatiserade fordon delta som sprinters i OS? Eller låta robotar spela fotboll åt oss så vi själva slipper? Jag tror säkert att vi skulle kunna göra maskiner som är bättre än oss på det mesta vi gör så varför ska vi ens bry oss om att gå upp ur sängen på morgonen. Något intressant med programmet tycker jag iaf var den "amerikanska bottarens" uttalande. Han berättade att han hade en pokerbot som kunde köras dygnet runt på 35 bord samtidigt och som bäst tjänade 200000kr. Så om han kör boten dygnet runt så tjänade den ungefär $1/h/bord vilket inte är allt för oroande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Var Mr BigCheater (Ken Leenard) med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zinna Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 jag har streamat på deras hemsida i vilken av delarna och när är mats med? hörde bara nåt om nån kille som förlorat hela rullen en kväll och nu gick på anonyma spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Var det iremmats som pratade sån östgötska om att han ville ha parmaskinka? Kom in mitt i programmet. Det var lika desillusionerande att Iremark inte pratade göteborgska som att höra att Hjort inte är lång och smal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Något intressant med programmet tycker jag iaf var den "amerikanska bottarens" uttalande. Han berättade att han hade en pokerbot som kunde köras dygnet runt på 35 bord samtidigt och som bäst tjänade 200000kr. Så om han kör boten dygnet runt så tjänade den ungefär $1/h/bord vilket inte är allt för oroande. Håller med i allt du skrev, men du säger att 1$ inte låter oroväckande, men betänk också att du inte vinner några större summor av denna typ av maskin, den tar aldrig ett felbeslut gällande odds som en människa ofta gör. Den nöter o nöter och säg att du i en framtid möter 2-3 st såna på ett shorthanded bord, då får du ha rejält med edge mot den/de människor som spelar där. Utan att veta exakt hur bottarna funkar kan man vä enkelt säga att de alltid spelar matematiskt korrekt samt aldrig tiltar. Det kräver ju faktiskt att man själv spelar matematiskt korrekt och antagligen måste man bluffa en del för att få ut några som helst pengar på boten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 jag har streamat på deras hemsida i vilken av delarna och när är mats med?hörde bara nåt om nån kille som förlorat hela rullen en kväll och nu gick på anonyma spelare. Efter dryga 10 min är han med, efter det första inslaget om bottar. Och innan spelmissbruk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts