Hertigen Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 hej har ett problem och undrar om det kanske är någon som har en lösning till detta? iaf så ska jag starta betonbet och det laddar klart "loading graphics" och sen kommer ett nytt fönster upp, tror att det är lobbyn, men det stängs blixtsnabbt. Vad är felet? Citera
stenarn Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 hej har ett problem och undrar om det kanske är någon som har en lösning till detta? iaf så ska jag starta betonbet och det laddar klart "loading graphics" och sen kommer ett nytt fönster upp, tror att det är lobbyn, men det stängs blixtsnabbt. Vad är felet? Räckte det inte att posta i rätt tråd? Citera
kfluffie Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 hej har ett problem och undrar om det kanske är någon som har en lösning till detta? iaf så ska jag starta betonbet och det laddar klart "loading graphics" och sen kommer ett nytt fönster upp, tror att det är lobbyn, men det stängs blixtsnabbt. Vad är felet? Räckte det inte att posta i rätt tråd? Tydligen inte. MVH //KF Citera
Recommended Posts