Opteron Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 250 kvar, dubbla upp med 88 mot AKs på J-hög bräda där han coldcalla min UTG-raise pre. Citera
Opteron Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 Jag är sjukt sugen på att klonka $12k Citera
Opteron Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 BUHUHUHU åkte på plats 151 mot megastacken när jag reraisa hans steal all in med AQs och han hade 55. plocka upp färgdraget men den satt inte. INGEN har nånsin haft sån otur som jag!!!!! Citera
Bojen Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Postad 22 Oktober , 2006 BUHUHUHU åkte på plats 151 mot megastacken när jag reraisa hans steal all in med AQs och han hade 55. plocka upp färgdraget men den satt inte. INGEN har nånsin haft sån otur som jag!!!!! Nej, det där var nog den värsta bad beaten jag någonsin sett! Citera
Opteron Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 spela bort de sista 30$ på omaha 200. trodde KKQ2 med 2 klöver var en bra hand Citera
Opteron Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2006 BUHUHUHU åkte på plats 151 mot megastacken när jag reraisa hans steal all in med AQs och han hade 55. plocka upp färgdraget men den satt inte. INGEN har nånsin haft sån otur som jag!!!!! Nej, det där var nog den värsta bad beaten jag någonsin sett! PRECIS! Hade jag bara fått något av alla kort jag behövde hade ju han vart helt körd! Nu ska jag sova och försöka komma över detta trauma Kanske kan finna inre frid igen om jag blir scinteolog? Citera
Recommended Posts