iamivar Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Spelar dagens andra hand, vilken tydligen blev en aning intressant. Jag är regular på dessa bord och känner igen de flesta som spelar plussande poker. Fi i denna hand är tyvärr helt ny för mig, men ungefär 7 av 10 som jag aldrig sett förut får noten "sponsor" efter en timmes spel. Jag håller det alltså mer troligt att han är dålig än att han är duktig, men egentligen har jag ingen aning om den specifika spelaren. Borden är i allmänhet lösslaskiga och folk hittar syn på de mest sjuka händer pre. Hand #128644171 vid bordet: Harry 1 Startad: Wed Oct 18 15:01:20 2006 mailsork sitter på plats 1 med 239.90 kagge5 sitter på plats 2 med 595.70 Monster669 sitter på plats 3 med 195.00 iamivar sitter på plats 4 med 995.00 SkyHigh sitter på plats 5 med 1127.40 Diskus_ sitter på plats 6 med 90.35 Morbius sitter på plats 7 med 521.14 Jerry-SWE sitter på plats 8 med 497.00 luddeKGB sitter på plats 9 med 995.95 Triqson sitter på plats 10 med 0.00 luddeKGB satsar s mörken 5.00 Jerry-SWE satsar l mörken 2.50 Jerry-SWE: --, --, --, -- luddeKGB: --, --, --, -- mailsork: --, --, --, -- kagge5: --, --, --, -- Monster669: --, --, --, -- iamivar: 5d, Ad, Qs, 6s SkyHigh: --, --, --, -- Diskus_: --, --, --, -- Morbius: --, --, --, -- Pre-flop: Jag skapar väl mitt eget problem genom att limpa denna hand, men vid rätt träff så har jag stora möjligheter för scoop eller 3/4 pot. Normalt spelar jag raise/fold preflop, oc då ligger väl detta skräp betydligt närmare fold än raise. mailsork: Syna 5.00 kagge5: Syna 5.00 Monster669: Syna 5.00 iamivar: Syna 5.00 SkyHigh: Syna 5.00 Diskus_: Syna 5.00 Morbius: Syna 5.00 Jerry-SWE: Syna 5.00 luddeKGB: Passa Flop (Board: 9d, 2d, 7s): Floppen känns skaplig, om än långt ifrån perfekt. Väljer att beta ut för att skapa pott mot multipla A3xx samt få bort JTxx där x inte är 8. Till min förvåning får jag bara en syn. Jerry-SWE: Passa luddeKGB: Passa mailsork: Passa kagge5: Passa Monster669: Passa iamivar: Satsa 35.00 SkyHigh: Syna 35.00 Diskus_: Lägger mig Morbius: Lägger mig Jerry-SWE: Lägger mig luddeKGB: Lägger mig mailsork: Lägger mig kagge5: Lägger mig Monster669: Lägger mig Turn (Board: 9d, 2d, 7s, 8h): Turn 8o ger mig suckerstege och halvkass låg. Love/hate? Något mittimellan antar jag. Jag betar ut av gammal vana eller något. Men vad händer här då? iamivar: Satsa 90.00 SkyHigh: Höj 385.00 iamivar: ? Vad gör vi här då? Förutom att förbanna oss över att vi är för lösa pre alltså. Jag vet ju exakt hur jag själv tänkte och varför jag gjorde som jag gjorde. Frågan är ju bara vad som verkligen var rätt spel. Vad sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 1. Jag skulle checka floppen och hoppas på rundcheck. Om någon betar beror det på hur många som synar om jag själv ska syna. Vi drar ju förmodligen mot halva potten så mot få spelare måste vi lägga. 2. På turn (som jag också skulle ha checkat) känns det stensäkert att han får åtminstone en nöt. Jag skulle ha lagt handen eftersom chansen att scoopa känns alldeles för liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Svårt läge.......hade nog synat med bajssmak i munnen, men det känns som halva potten är din. A3 är väl det troliga att han sitter på a3 plus med högre straight känns inte troligt. Skulle så var fallet så får du väl gratulera till bra spel eller satsa på att dra ut. Fold känns för weakt imo. Missade stackdjupet.......fold är nog ganska rätt oxå. Som sagt var svårt läge och så investerad är du juh trots allt inte. Dum turnbet btw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Jag skulle gissa att fi antingen har A3 eller TJ dvs någon form av nöt. Att han skulle sitta på båda känns mindre trolig trot att preflopspelet lätt skulle kunna få honom att spela en hand som A3TJ eller A4TJ eller kanske 3,4,6,T. Jag skulle i allafall räkna med att jag låg bra till att ha ena sidan av potten. dvs har han spelat TJJK eller något sånt så är lågen redan klar och du frirullar på att få högen också. Om han har lågen men inte stege kan hans låga bli counterfeitad och du kan fortfarande scoopa. Du misstänker att fi är en sponsor och du har en duglig hög och en halvtaskig låg med drag för nötfärg och "counterfeitlåg". Varför inte smeta i så att han inte har en chans att dra sig ur om han nu tex skulle få sin låga counterfeitad. Om su synar och river kommer blank (säg en 5:a) så kommer du få ett svårt beslut när han betar ut sin A3:a igen för du vet inte om du suckersynar eller inte. Problemet med att alla limpar preflop är att det är svårt att sätta honom på händer - han kan ha precis alltmöljigt som är scoop - tex 3,4,T,J som är en skithand men i och med att du har bra drag och förmodligen har halva potten dvs du kan scoopa potten så tycker jag du ska köra. Mot en spelare som du vet är väldigt kompetent blir det mycket svårare att spela handen. En komptetent spelare skulle antingen bara syna med A3 för att hålla ned potten om han skulle bli kvartad eller så skulle han spela precis sådär för att beta ut din eventuella stege men han skulle nog också spela precis så där med dubbelnöten för han kanske hajjar att du vet att han skulle raisa med endast låg för att beta ut dig. Dvs det blir mer psykologi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Jag håller med dig om det mesta drc. Att han har någon form av nöt känns rätt uppenbart. Men vad är då den troligaste handen hos fi givet hans flop-turnspel? Jag vet ju att en riktigt duktig spelare mycket sällan skulle göra det där turnspelet med 8TJx. Problemet ligger dock i att jag inte har någon aning om huruvida Fi är duktig eller inte. Fisken brukar däremot tycka om att "försvara" sina hög-nötter med alla marker som går att stoppa in. Om fi inte har en 8 i sin hand så var han tvungen att sätta jättegutshotet samtidigt som han inte kan ha nötfärgdraget. Det gör det ganska osannolikt att han har en TJxx utan 8. TJ8x håller jag dock högst trolig. Kan han då ha gått på enbart A3xx eller A4xx och "lottat" in hålstegen? Känns som en möjlighet, men inte överdrivet stor. Floppsynen är typ sjukt dålig då iom att han har 3 outs för att få mer än en kvarts pott tillbaka. Men då vet jag inte om han tänker så långt heller. En duktig spelare skulle mycket väl kunna göra detta spel med typ A349. En naken A3xx utan backuplåg eller någon som helst hög håller jag för högst otorligt, mest eftersom att de flesta spelare har en förkärlek för att endast syna ner med sådana händer. Summan av kardemumman då? Fi kan typ ha vad fasen som helst. TJ8x sätter jag som den troligaste handen, följt av något i stil med A349. Sedan finns det alltid en liten risk att han har A3TJ. Någon som inte håller med? Och vad är bäst spel rent EV-mässigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 synen på floppen tyder på något drag. Nörflushdraget har han ju inte. Förmodligen A3xx. Det är ju fölt möjligt att han har någon annan form av jättehand som A377 men som du säger han kan i stort sett ha vad som helst men känns ändå inte som att man kan vara i närheten av att sätta ohonom på dubbelnöten men en nöt borde han ha. Annars skulle turnkortet vara riktigt farligt för honom för det skulle betyda att han inte hade något nötdrag (förutom möjligtvis 99 ) på föoppen och sen slå om. Vad som är bäst EV-mässigt vet jag faktist inte. Då måste vi sätta honom på en massa händer och börja räkna riktigt jävla ordentligt vilket jag överlämnar åt de som är bättre på det. Jag tycker att det är hyfsad chans att vi kan frirulla på något sätt (även om vi kan varar riktigt illa ute men vi kan inte dra dött) så att ett omslag vore det rätta. Den enda chansen att vi kan vinna potten direkt är om han är ute å en tvärbluff men en tvärbluff i det där läget är ju så utomordentligt dåligt eftersom du förmodligen också borde ha någon nöt. Jag förstå de som kan tycka att man ska folda och inte chansa när man inte har någon nöt och bara nötdrag mot en färg som dessutom kan vara desarmerad om fi har ett set men jag skulle raisa och räkna med att få minst halva potten och ladda om om det visade sig att han hade grovstålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 A[3|4]56 torde ju inte heller vara någon direkt omöjlighet och bör ju ha spelats preflopp cirka 100% av tiden. Tror att din hand är för stark för att vika så du får antagligen dega in eftersom du knappast kommer plocka extravärde på att spela ur position på river. För övrigt tycker jag att det mot en okänd storstack på turn kan vara läge att checka för att hålla potten nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 A[3|4]56 torde ju inte heller vara någon direkt omöjlighet och bör ju ha spelats preflopp cirka 100% av tiden. Tror att din hand är för stark för att vika så du får antagligen dega in eftersom du knappast kommer plocka extravärde på att spela ur position på river. För övrigt tycker jag att det mot en okänd storstack på turn kan vara läge att checka för att hålla potten nere. A356 är ju givetvis en mycket trolig hand. Vettefasen varför jag helt missat den. Men jo, överlag resonerade jag ungefär som er. Känner mig ganska så övertygad om att handen faktiskt är för stark för att kunna lägga där. Jag degade in, men tyvärr var inte fru varians med mig denna gång. Fick blixtsyn av stålhanden A4TJ med J-höga färgdraget. Den absolut sämsta handen (för mig) jag kan möta om jag inte tänker helt knasigt. River blankade och fi scoopar. Lite cred skall han dock ha för att han faktiskt hade 4 nötouts på floppen, inkluderat str8flurren. Angående turnbettet så hade jag nog ingen större tanke bakom det, givetvis känns det betydligt säkrare att checka för att hålla nere potten. Menmen, live and learn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Jag degade in, men tyvärr var inte fru varians med mig denna gång. Fick blixtsyn av stålhanden A4TJ med J-höga färgdraget. Den absolut sämsta handen (för mig) jag kan möta om jag inte tänker helt knasigt. Lite petigt så är A[3|4]6T med tre ruter värst. .113 equity mot .15 som du faktiskt hade. Lite cred skall han dock ha för att han faktiskt hade 4 nötouts på floppen, inkluderat str8flurren. Eftersom färgkorten på floppen inte ingår i samma stege har jag lite svårt att se färgstegepotentialen i hans hand. Annat är runner-runner då. Vart visst bara petigheter. Håll till godo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 18 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Lite cred skall han dock ha för att han faktiskt hade 4 nötouts på floppen, inkluderat str8flurren. Eftersom färgkorten på floppen inte ingår i samma stege har jag lite svårt att se färgstegepotentialen i hans hand. Annat är runner-runner då. Vart visst bara petigheter. Håll till godo. Blah. Då grundlurade han mig alltså utan att ens säga något. Jag som trodde att hans floppspel bara var typ semisemidåligt. Nu får jag ju lägga på ett "semi" till . Surt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 Blah. Då grundlurade han mig alltså utan att ens säga något. Jag som trodde att hans floppspel bara var typ semisemidåligt. Nu får jag ju lägga på ett "semi" till . Surt Mer petighet: "semi" betyder ju "halv", så ju fler "semi":n du lägger på ju mindre dålig blir han. Du får ta bort ett "semi" istället. På http://www.propokertools.com så har de ju förresten en showdownberäknare som kan ta distributioner i omaha8. Kan antagligen vara värt att kolla upp. Även om den för tillfället verkar ligga nere. Sätt något i stil med "A3*", rimliga kombinationer av nötstegen samt händer som A4 med stark högpotential så blir det säkert någorlunda rättvisande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 checka turn, som spelad nu fold..lågen är för vek. En maniak raisar oxå direkt den floppen med bara A3, när han synar och pushar turn kan du räkna med en bättre spelare/hand än A3xx oftast. Även om det är så kan du inte investera 9/10 av stacken för att splitta i bästa fall 9/10ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Trevligt att det finns en vänligt sinnad riddare som åtagit sig uppgiften att hjälpa oss vilsa själar tillbaka upp på den sanna vägen ^^. Vore ju trevligt med en sån där räknare du snackar om iaf, har letat en del men aldrig hittat något som funkar bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 checka turn, som spelad nu fold..lågen är för vek.En maniak raisar oxå direkt den floppen med bara A3, Han har ju inte sagt "maniac" utan "donator". Stor skillnad, det räcker ju med att spela illa för att vara donator. Som att i det här fallet missbedöma en hand på turn. Även om det är så kan du inte investera 9/10 av stacken för att splitta i bästa fall 9/10ggr. Iom att han har nöthög så kan det ju rimligen inte stämma. Det vore inte alls otypiskt för en dålig spelare att syna med en rappis eller liknande på floppen och sen dega när den trillar in. Förvisso idiotiskt, men det är ju en annan femma. Plus att hälften av potten i det här läget blivit rätt mycket pga turnpotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 checka turn, som spelad nu fold..lågen är för vek.En maniak raisar oxå direkt den floppen med bara A3, Han har ju inte sagt "maniac" utan "donator". Stor skillnad, det räcker ju med att spela illa för att vara donator. Som att i det här fallet missbedöma en hand på turn. Även om det är så kan du inte investera 9/10 av stacken för att splitta i bästa fall 9/10ggr. Iom att han har nöthög så kan det ju rimligen inte stämma. Det vore inte alls otypiskt för en dålig spelare att syna med en rappis eller liknande på floppen och sen dega när den trillar in. Förvisso idiotiskt, men det är ju en annan femma. Plus att hälften av potten i det här läget blivit rätt mycket pga turnpotten. Han nämnde "sponsor" säger inte så mycket om vilken spelartyp. Vad jag menar är att det inte finns många dåliga spelare som inte slår om direkt på den floppen med en A3xx hand utan väntar till att slå om på turn när hero pottar igen. Det talar för att han sitter med en stark hand. Även fisken har fattat att en A2 A3 A4xx hand är bäst i plo8 så att fi har en låg hand är ju överlägset troligast, skulle han bara ha en hög har han 85% på split om man räknar med att han har nötstegen. Hero har lagt in 15% av stacken i potten att trycka in 85% till för att splitta i uppskattat 50% av fallen, scoopa i 12% och bli kvartad eller utscoopad 38% känns inte så jättehett. Vad fisken inte fattat med plo8 är att man inte spelar om stacken vid fullring bord om man inte har en nöt med bra scoop outs eller ett bra drag till scoop. En suckerstege + 3.e låg med färgdrag på en 3-låg bräda är ingen hit. Finns ingen logik i att tycka det rätt att checka turn för stt sen pusha med 85% kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drc Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Gjorde lite simuleringar på tänkbara händer 5dAdQs6s 51.25% 5 36 0 5 0 Ac3c9h7h 48.75% 4 4 0 35 0 Hand Pot equity Scoops Wins Hi Ties Hi Wins Lo Ties Lo 5dAdQs6s 17.50% 1 9 0 5 0 Ac3cThJh 82.50% 27 31 0 35 0 board: 9d2d7s8h Hand Pot equity Scoops Wins Hi Ties Hi Wins Lo Ties Lo 5dAdQs6s 60.00% 8 8 0 40 0 QdKhThJh 40.00% 0 32 0 0 0 board: 9d2d7s8h Hand Pot equity Scoops Wins Hi Ties Hi Wins Lo Ties Lo 5dAdQs6s 17.50% 1 9 0 5 0 Ah4sTcJs 82.50% 27 31 0 35 0 board: 9d2d7s8h Hand Pot equity Scoops Wins Hi Ties Hi Wins Lo Ties Lo 5dAdQs6s 56.25% 5 40 0 5 0 Ah3cKcTd 43.75% 0 0 0 35 0 En snabb uppskattning är att det är ganska många händer som vi ligger runt 50/50 i Equity på, förmodligen ganska få händer där vi leder stort men en del händer där vi ligger under riktigt ordentligt. Att ställa i här är ju då egentligen bara att man hoppas att vi ska coinflippa om pengarna som redan ligger i potten (vilket man gärna gör). Vi är lite favorit mot random A3-hand board: 9d2d7s8h Hand Pot equity Scoops Wins Hi Ties Hi Wins Lo Ties Lo 5dAdQs6s 51.29% 43,774 563,797 7,314 45,328 5,417 Ah3c** 48.71% 27,335 28,889 7,314 549,255 5,417 När man tittar på siffrorna känns det som kast mot en spelare som vet vad han gör. Man borde kanske tycka att en spelare som spelar så här har något form av tillägg (vi är favorit mot 2-par och låg när inga färgblockers finns) vilket gör att man kanske inte riktigt kan sätta fi på A3** ändå. Jag håller med om att man borde antingen ha drag till båda nötterna eller ha en nöt och någon form av scoopmöjlighet för att lira stora potter. Lutar mer och mer åt ett kast här men i och med att man karakteriserat fi som "förmodligen dålig spelare" (vilket har vart en av förutsättningarna för push) så kan det möjligtvis vara value att spela handen ändå men då spelar man ett chansspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 19 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Bra tråd! Keep'em coming, ivar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2006 Anledningen till att jag pushar är ju främst att jag tror att Fi har 8TJx många gånger här, där jag frirullar för 9 outs samtidigt som jag redan är inne med 15% av stacken. Jag lovar att det är standardspel att potta bakom för många fiskar på dessa bord. Överlag så pottas det betydligt mer på nöthögen än på nötlågen, och det är väldigt sällan någon höjer överhuvudtaget om de inte har någon form av höghand. Givet detta tyckte jag det var osannolikt, om än ej helt omöjligt att fi skulle ha bättre låg till sin nöthög. Problemet är väl bara att jag aldrig kommer att leda med mycket om Fi inte är helt utvecklingsstörd. Dock tror jag att jag kommer att leda marginellt (5-20% EQ) tillräckligt ofta för att jag ska kunna ha ett +EV jämtemot de gångerna jag är fetslagen, vilket var fallet i just denna hand. Min inställning är att jag ger upp för mycket värde genom att folda, då jag leder över alla händer som inte satte 3-outs hålskottet på turn. Men som tidigare sagt, jag kanske har lite för svårt för att ge folk cred för prickad holk Bra tråd! Keep'em coming, ivar! Ty Ska väl försöka leta upp någon mer diskuterbar HH framöver om det uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Anledningen till att jag pushar är ju främst att jag tror att Fi har 8TJx många gånger här, där jag frirullar för 9 outs samtidigt som jag redan är inne med 15% av stacken. Min inställning är att jag ger upp för mycket värde genom att folda, då jag leder över alla händer som inte satte 3-outs hålskottet på turn. Alla händer som har en bättre låg än 34 frirullar dig..allt ifrån 3456, A238, A477, 3410Q osv....blir en jäkla massa händer. Du frirullar endast en 610, 10J hand utan låg, fortsätter du stoppa in stacken i liknande lägen kommer du bli en guldgruva för alla bra plo8 grinders. Inte för att dom är många men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Anledningen till att jag pushar är ju främst att jag tror att Fi har 8TJx många gånger här, där jag frirullar för 9 outs samtidigt som jag redan är inne med 15% av stacken. Min inställning är att jag ger upp för mycket värde genom att folda, då jag leder över alla händer som inte satte 3-outs hålskottet på turn. Alla händer som har en bättre låg än 34 frirullar dig..allt ifrån 3456, A238, A477, 3410Q osv....blir en jäkla massa händer. Du frirullar endast en 610, 10J hand utan låg, fortsätter du stoppa in stacken i liknande lägen kommer du bli en guldgruva för alla bra plo8 grinders. Inte för att dom är många men ändå Nej, nu har du fel. Jag scoopar mot dessa "låghänder" vid cf på deras låg. A5 pwns 35. Har de backup på lågen så kommer vi alltid att dela potten under förutsättning att de inte har samma stege som jag. Att fi har set tror jag aldrig nånsin händer här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Anledningen till att jag pushar är ju främst att jag tror att Fi har 8TJx många gånger här, där jag frirullar för 9 outs samtidigt som jag redan är inne med 15% av stacken. Min inställning är att jag ger upp för mycket värde genom att folda, då jag leder över alla händer som inte satte 3-outs hålskottet på turn. Alla händer som har en bättre låg än 34 frirullar dig..allt ifrån 3456, A238, A477, 3410Q osv....blir en jäkla massa händer. Du frirullar endast en 610, 10J hand utan låg, fortsätter du stoppa in stacken i liknande lägen kommer du bli en guldgruva för alla bra plo8 grinders. Inte för att dom är många men ändå Nej, nu har du fel. Jag scoopar mot dessa "låghänder" vid cf på deras låg. A5 pwns 35. Har de backup på lågen så kommer vi alltid att dela potten under förutsättning att de inte har samma stege som jag. Att fi har set tror jag aldrig nånsin händer här. Ja du scoopar en A247 hand lika ofta som han scoopar dig..och bättre än så får du inte mot en spelare som inte är total idiot och hyffsat ofta ligger du rejält efter. Men kanske är ett ok spel ändå mot en random fisk på PLO8 500kr, ingen koll på det. Personligen hade jag inte stoppat in degen ändå utan att ha sett något svaghets tecken i fi.s tidigare spel när han har 2 inköp på bordet. Antar att du inte behöver ta några jätterisker på den nivån för att plussa bra.. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts