Gå till innehåll

123


sulla

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Så hade man då gjort debut med att lira million och jag blev förvånad hur mycket fisk som spelade där, inte ens på finalbordet kände man sig utspelad trots att jag var short och kortdöd. Efter att ha förlorat en stor del av mina marker gav jag upp tankarna om att vinna och siktade på att ta mig så högt upp på prispallen som möjligt och lyckades till slut bli 5:a.

 

Resultat: 40K

 

Tack för härlig måndagsmorgon underhållning, konstigt att man kan känna att man håller på någon man aldrig hört talas om innan.

 

Jo, det kändes lite som att du siktade på att "folda" dig högre upp där på slutet - inget ont i det.

 

Vet inte hur snabbt du gick och la dig för att sova och vet inte om du bryr dig men: När du åkt så var det någon som föreslog en deal, ocrowe sa "no chop" och åkte ~20 händer senare. De andra tre dealade efter stack size och lämnade minimalt på bordet och det tog en bra stund för dem att spela klart.

 

Det var en fold du gjorde som jag funderade på vad du hade men har glömt bort det mesta. Du blev raisead (på flop tror jag, undrar om det inte var nästan iaf en miniraise), och foldade med 4.4 mil (tror jag igen) kvar. Ja ja

 

Bra spelat, och grattis till ett fint resultat.

 

// a railbird

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...