padrinosftw Postad 16 April , 2007 Rapport Share Postad 16 April , 2007 Ivey som internetwiz.. Skulle verkligen vilja se Lodden i HSP, sett honom spela endel på senaste och helt klart är det han och PA som står ut från mängden just nu. Sen är det alltid trevligt att se herr Esfandiari spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 jag skrev ju "och slutligen Ivey", så jag satte honom i en klass för sig, inte samhörande med de föregående. Ja, Esfandiari kan få komma in istället för Sonnert. Jag har alltid tyckt att han var dålig, typiskt turneringsdonkey, men jag måste säga att han impat på mig både i HSP och William Hill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 17 April , 2007 Rapport Share Postad 17 April , 2007 Sry then. Nja, Sonnert eller någon svensk skulle ju vara guld.. Skulle hellre plocka bort Gigabet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superlirarn Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Jag skulle vilja se Lodden (såklart), Ilari Sahamies, Sonnert. Jag tyckte dock att säsongen höll mkt hög klass (underhållningsmässigt) men spelare som Ilya Trincher m.fl drar bara ner underhållningen + att han splade horribel poker stundtals. Skulle vilja se dessa vid bordet nästa år: Ivey,Negreanu,Booth,Farha,Benyamine,Greenstein,Brunson,Elezra,Forrest,Laak,Esfandiari,Harman och Deeb. Sen måste ju Gold,Matuzow,Sheiky och Hellmuth vara med för att det ska bli lite kul. Gigabet (Darrel Dicken) är grymt tight live och kommer nog inte bli så kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Franco_Baresi Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Jag skulle vilja se Lodden (såklart), Ilari Sahamies, Sonnert. Jag tyckte dock att säsongen höll mkt hög klass (underhållningsmässigt) men spelare som Ilya Trincher m.fl drar bara ner underhållningen + att han splade horribel poker stundtals. Skulle vilja se dessa vid bordet nästa år:Ivey,Negreanu,Booth,Farha,Benyamine,Greenstein,Brunson,Elezra,Forrest,Laak,Esfandiari,Harman och Deeb. Sen måste ju Gold,Matuzow,Sheiky och Hellmuth vara med för att det ska bli lite kul. Gigabet (Darrel Dicken) är grymt tight live och kommer nog inte bli så kul att se. Harman? Tjejer... blääääähhh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Så du tycker programmet blev sämre när Farha och Elezra lämnade plats för killar som Antonius, sbrugby och Yukon Brad? Visst utgör dom värde för övriga spelare, men med det argumentet kan man ju släppa in vilken tomte som helst. Tycker Fahra alltid är underhållande att se.... Skönt tugg på den mannen . Vill gärna se honom i fler omgångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Så du tycker programmet blev sämre när Farha och Elezra lämnade plats för killar som Antonius, sbrugby och Yukon Brad? Visst utgör dom värde för övriga spelare, men med det argumentet kan man ju släppa in vilken tomte som helst. Korrekt, det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 förstår inte det roliga i urusla spel. brian townsend ska tydligen inte vara med i säsong 4 men antagligen i säsong 5 som spelas in i oktober(enligt hans blogg på cardrunners). Jman28/phil galfond kommer spela i nästa säsong. tydligen har de höjt minimumbuyin till 300K vad jag förstått. stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 4 Maj , 2007 Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 men orka, man vill ju se action, studera kan man göra på andra videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ZILLOW Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 villken episod ska man leta efter på youtube? för att få någolunda färska sändninga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jo_ocke Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 villken episod ska man leta efter på youtube? för att få någolunda färska sändninga? xxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 För att summera denna säsong(eller snarare denna tråd), när Townsend reraisar preflop mot Lindgren med 73s är det lysande spel. När Farha limpar med samma hand är det NL10-nivå. Säger inte att den senare är varken bra eller dålig men folk är verkligen naiva tycker jag, när de höjer honom till gud. Av det man ser tycker jag t.ex att Dolye Brunson imponerar minst lika mycket som er gullegris SBrugby. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Farah var inte heller imponerad av Townsend. Kanske ändrade han åsikt härom dagen, vem vet? http://www.cardrunners.com/fusetalk/blog/blogpost.cfm?threadid=23301&catid=156 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ToManyOuts Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 när lägger de ut avsnittet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 27 November , 2007 Rapport Share Postad 27 November , 2007 när lägger de ut avsnittet? Var ju ett tag sen de visade s03:-) Men nya från s04 ligger iaf ute då jag antar det var det du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Så du tycker programmet blev sämre när Farha och Elezra lämnade plats för killar som Antonius, sbrugby och Yukon Brad? Visst utgör dom värde för övriga spelare, men med det argumentet kan man ju släppa in vilken tomte som helst. Ja, programmet blev mycket sämre. Jag kollar inte på HSP för att se standardspel. Jag vill se Sammy Farha snacka skit och "raisy daisy". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Från Doyle Brunsons blogg: "I've never watched poker shows. I think because they make me look like an old, fat, bald-headed cripple. Oh, wait a minute, that's what I am isn't it I accidentally tuned in on High Stakes Poker on GSN and I was absolutely fascinated by what I saw. This show isn't a tournament; it is a real cash game where the players can buy more chips when they want and quit when they want. Also, the ante and blinds never go up. I sometimes wonder how I came off a cotton farm in Texas to where I am today. After watching that show every night for the past month, I can understand it. Most of these so-called poker stars can't play a lick! It is almost embarrassing to watch how badly they play. There are a few that I would call winning players but the bad players far outnumber them. Tournaments don't really teach you fundamental concepts and that is all most of them do - never playing what I call real poker. I think I have played eleven times since HSP started and have yet to have a losing session. Another thing I don't understand is the behavior of some of the players. In my opinion, many of them make fools of themselves by their conduct. The viewing public seems to like it though so I guess that justifies it in their mind. I never use two Doylisms in one blog but one comes to mind…..it seems that Phil Hellmuth, Mike Matusow, and "Sheiky" fit this one perfectly. "They are self-made men. And they love their creator". I have to add one more as I am in a sadistic mood tonight….."It is better to be silent and thought of as a fool, than to speak and remove" Kan bara hålla med till 100 procent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4waysOf Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 går high stakes poker fortfarande eller är det uppehåll? hittar ingen bra info om det. någon som vet vart man kan kolla upp det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 går high stakes poker fortfarande eller är det uppehåll? hittar ingen bra info om det.någon som vet vart man kan kolla upp det? Det är paus, vet inte om någon ny säsong är under produktion.. kanske någon som vet svaret? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Nebuchad frågade ju Negreanu vid SPA om en plats vid bordet under nästa HSP så det lär ju bli minst en säsong till. Negreanu sa att de var många hoppfulla på listan men att han skulle nämna Nebus namn till producenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
4waysOf Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 tack för infon, då blir det att vänta. Riktigt nice show ialf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 Tror ni att AJ skrattar på riktigt åt Gabes skämt eller fakeskrattar han? Han fakeskrattar garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 För att summera denna säsong(eller snarare denna tråd), när Townsend reraisar preflop mot Lindgren med 73s är det lysande spel. När Farha limpar med samma hand är det NL10-nivå. Säger inte att den senare är varken bra eller dålig men folk är verkligen naiva tycker jag, när de höjer honom till gud. Av det man ser tycker jag t.ex att Dolye Brunson imponerar minst lika mycket som er gullegris SBrugby. Lol, kul att man utvecklas rätt snabbt iaf. Helt idiotiskt sagt av mig. Även om jag tycker Doyle var en av de bästa den säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 För att summera denna säsong(eller snarare denna tråd), när Townsend reraisar preflop mot Lindgren med 73s är det lysande spel. När Farha limpar med samma hand är det NL10-nivå. Säger inte att den senare är varken bra eller dålig men folk är verkligen naiva tycker jag, när de höjer honom till gud. Av det man ser tycker jag t.ex att Dolye Brunson imponerar minst lika mycket som er gullegris SBrugby. alla limpar med 73s på nl10 medans ingen reraisar så eh, va har dom två sakerna med varandra att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 11 Mars , 2008 Rapport Share Postad 11 Mars , 2008 alla limpar med 73s på nl10 medans ingen reraisar så eh, va har dom två sakerna med varandra att göra? Läs mitt inlägg ovan. Tänker inte försvara mig då jag inte fattade något på den tiden och alltså inte vill försvara mig.. Hsh så var det kul att se hur vad man skrev för blott 9 månader sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts